KONTAKT

O MENI / KONTAKT

2:36 AM






Moj tip kože:
- veoma masna, delimično problematična, ne preterano osetljiva
- proširene i veoma izražene pore


Moj tip kose:
- veoma duga i prirodno prava, jednom farbana ombre tehnikom, jaka dlaka koja se teško kida, masno teme
-retka, suvi krajevi, samo nekoliko puta godišnje je izlažem veoma visokoj temperaturi (presa i figaro) i tada koristim Syoss zaštitu, lako se mrsi


Moj tip noktiju:
- lomljivi, srednje dužine, 4 godine su bili neprekidno pod gelom, meki, listaju se, lak na njima stoji kratko, ne mogu lepo da se isturpijaju i ispoliraju
- Eveline 8u1 tretmanom sam ih u potpunosti oporavila i više nemam navedene probleme

e-mail: leprettiness@yahoo.com



foxyform



Ako želite da budete u toku sa svim dešavanjima na blogu:

Facebook page:    Le prettiness 

Facebook profile: Milica Le prettiness 

Instagram profile: @le_prettiness 

Twitter profile:    @le_prettiness


You Might Also Like

0 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook