NEGA KOSE

LILLY robna marka - MASKA ZA KOSU MOISTURE CARE

9:03 PM


Verovatno ste u Liliju već primetili, a možda i probali, neku od 3 veoma pristupačne maske za kosu njihove robne marke. Evo šta se može naći na policama:
  • total repair - zelena (za krhku i osetljivu kosu)
  • moisture care - narandžasta (za suvu i oštećenu kosu)
  • color resist - ljubičasta (za farbanu i posvetljivanu kosu)

Osnovne informacije:
  • 500ml
  • oko 150 dinara
  • namenjena suvoj i oštećenoj kosi
  • sa dodatkom matičnog mleča
  • maska je žute boje, srednje gustine (nešto između gelaste i kremaste strukture)
Sa obzirom na to da moja kosa nije zahtevna i da zaista nema maske koja mi nije odgovarala, bila sam prilično iznenađena kad sam videla da je efekat nakon prvog korišćenja bio ravan nuli. Kupila sam je samo zato što sam videla da je proizvodi STILL. Oni su poznati po proizvodima dobrog kvaliteta i veoma niskih cena. Maska je prijatnog mirisa, ali se to ne oseća na kosi čak ni odmah posle pranja. Nisam je zavolela ni posle nekoliko pranja, jer mi zaista ne odgovara. Sigurno je neću ponovo kupiti.

Efekat na mojoj kosi:

  • nije pomogla da se kosa lakše raščešlja, već mi je posle svakog pranja kosa više zamršena nego kad ne koristim ništa osim šampona
  • kosa pod rukama nije svilenkasta i mekana, već suva i gruba celom dužinom
  • nakon nekoliko sati od pranja, krajevi kose počinju blago da se uvijaju na neki čudan način, što je veoma čudno jer imam skroz pravu kosu
  • jedina pozitivna stvar je da je kosa malo sjajnija nego inače


Sastav:



Da li ste probale neku od maski Lilijeve robne marke?
Kakva su vam iskustva?

You Might Also Like

19 comments

  1. Meni je mama uzela zelenu iz ove kolekcije. Jos nisam isprobala a ni ne ocekujem od nje vise nego sto da obican regenerator.
    javljam utiske kada isprobam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da su sve tri veoma slične. Bilo bi dobro kad bi ova maska nekome odgovarala, jer je baš jeftina. Javljaj utiske! :)

      Delete
    2. Meni je skroz ok ona zelena,kosa meka i mirisljava. :)

      Delete
    3. Možda probam i tu, stvarno su jeftine :)

      Delete
  2. Ja vec 2 godine koristim zelenu. Meni je odlicnaa, prelepooo mirise i sto je najvitnije skro mi je oporavila kosu. Svidja mi se i sto mi ne slepi kosu kao neke ostale. Svi kazu kad me vide da nikada nisu videli da plavusa ima tako lepu i kvalitetnu kosu. :) nikad necu da je promenim

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Liliju sam ih primetila tek krajem 2013. godine, ranije nisam znala ni da postoje :D odlično ako ti odogovara, stvarno je jeftina!

      Delete
  3. Hej draga :) Kad pogledam ove sastojke mogu odmah da ti kažem da razumem zašto ti nije ništa pomogla, jedino što je tu dobro za kosu je matični mleč (royal jelly), a on je tek na 4. mestu po kvantitetu u proizvodu. Drugi i treći sastojak služe samo da daju maski tu teksturu koju ima, a veštački parfem, Propylparaben (konzervans) i veštačke boje (poslednja dva sastojka) su jedni od onih sastojaka na koje reagujem sa "FUUUUUJ".
    Ja sam i dalje u potražnji za dobrim kupovnim maskama za kosu, do sad sam zadovoljna samo Serical Latte maskom, nju sam koristila dosta dugo umesto balzama. Naravno postoje tu prirodne kućne varijante, znaš mene, ali dobro je imati neku kupovnu masku koja je zgodno upakovana.

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš da ne obraćam pažnju na sastav, ali volim kad prokomentariše neko upućen :D Moja kosa je odlučila da joj najviše prijaju Insight šampon i Serical Latte maska, za šta mi je rečeno da je dobar izbor. Masku sam potrošila i treba da kupim onu narandžastu, ali nikako da se odvučem do buvljaka po ovom vremenu. Trenutno imam neki Balea balzam od crvene pomorandže i zadovoljna sam :) Uvek sam za te kuće varijante i obećala sam sebi - ovog leta ima samo da mućkam. Hvala za komentar :**

      Delete
    2. Trebala bi definitivno da počneš da gledaš sastav :) Kao što sam ti već spominjala, sledeći na listi za isprobavanje mi je taj InSight šampon, a Serical Latte apsolutno obožavam. :*

      Delete
  4. Meni se zelena maska pokazala kao bas dobra... Mozda sam izuzetak, ali kosa mi je za 4 meseca bez sisanja izgledala sasvim dobro (inace mi se za to vreme bez maske rascvetavala kao nenormalna, sigurno po par cm)... Kosa mi je nakon maske lepo zagladjena, krajevi izgledaju mnogo bolje, ne suvo kao inace... Miris brzo ispari, ali je lep...
    Iako mi je kosa suvkasta, ali sklona brzom mastenju, meni je odgovorala zelena za suvu kosu...
    Steta za ovu narandzastu ako je zaista takva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa verovatno sam poglešila u odabiru, izgleda je ta zelena stvarno dobra. Odlično si opisala kako reaguje na tvoju kosu, hvala za to! Drži se te zelene, a ja ću je sigurno probati :)

      Delete
  5. Ja koristim narandzastu za co-wash i sasvim sam zadovoljna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih više eksperimentisala sa narandžastom linijom, ali drago mi je da si zadovoljna :))

      Delete
  6. Koristim već duže vreme onu u ljubičastoj kutiji za farbanu kosu i mogu reći da sam zadovoljna. Cena je pristupačna, a ja najviše volim maske u koje mogu da zahvatim rukom bez razmišljanja koliko ću da potrošim i koliko me to košta. Drugo, kosa mi je i seda i farbana, što znači prilično oštra, ali nakon ove maske bude svilenkasta i sasvim lako je raščešljam. Isprobala sam većinu maski na našem tržištu i naravno da neću reći da nema boljih, ali ipak ne toliko boljih da ih platim 5 puta skuplje. I ova uradi svoj posao sasvim solidno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da samo ova narandžasta ne valja :/ Ista situacija i kod mene, zato obožavam Serical maske za kosu!

      Delete
  7. Ja sam probala ovu ,upravo zbog imena proizvodjaca ,ali stvarno sam se razocarala.Nemam pojma stvarno koja je njena namena ,jer apsolutno nista ne cini kosi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ni meni nije odgovarala. Čini mi se da je još pogoršala stanje..

      Delete
  8. Koristim narandžastu i meni je fenomenalna u kombinaciji sa plavim ampulama. Meka i svilenkasta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno neću više kupovati maske iz ove linije, ali mi je drago da bar neka od njih radi posao :) Hvala na komentaru!! :))

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook