MULTIACTIV

MULTIACTIV ulje za sunčanje u spreju SPF24

8:35 PM



Dok sam pisala Multiactiv grupnu recenziju, shvatila sam da imam toliko toga da kažem o ovom ulju i odlučila sam da mu posvetim post. Godinama sam za zaštitu lica i tela od štetnog zračenja koristila Nivea prskalice, uglavnom SPF 30 i 50. Od kako sam počela da blogujem i obraćam pažnju na sastav, postala sam netolerantna na miris alkohola u kozmetičkim preparatima. 

Sa blogokoleginicama sam krenula na izlet u Bački Jarak na promociju nove kreme za lice, a nisam ni slutila da ću tamo naći omiljeni proizvod leta. Ponela sam gomilu sunčalica na more, ali već prvi dan mi je bilo jasno da se od ove bočice neću odvajati.

Opšte informacije o proizvodu:
  • namenjen nezi i zaštiti kože od štetnog dejstva sunčevih zraka
  • sadrži kombinaciju prirodnih ulja kokosa, jojobe i semena grožđa
  • ovaj mix ima protivupalna i regenerativna svojstva
  • ulja odlično vlaže i omekšavaju kožu
  • karotensko ulje uz dodatak UVB filtera pruža optimalnu zaštitu od UVA/UVB zraka
  • uz dodatak vitamina E neguje, dubinski revitalizuje, obnavlja i umiruje kožu dajući joj ravnomernu bronzanu boju
  • može se koristiti i za zaštitu kose od sunca i soli

Ambalaža je plastična i veoma praktična, nisam ljubitelj staklenih ambalaža jer obično imam nekoliko mazalica i to može postati ozbiljan teret. Dobra stvar je što u svakom trenutku možete videti koliko je ulja ostalo, pošto je ambalaža providna. Raspršivač funkcioniše odlično, nije se dešavalo da se zaglavi, bez obzira što je bočica često padala u pesak.

Moji utisci:
  • za razliku od alkoholnih Nivea prskalica sa SPF-om, ovaj proizvod mnooogo bolje miriše
  • primetila sam da mojoj koži više prijaju ulja, tako da ću nastaviti da koristim sunčalice ovog tipa
  • koristila sam ga i za kosu, nanosila sam na krajeve i prezadovoljna sam efektom, odlično štiti kosu od isušivanja
  • rok trajanja je 12 meseci, pa sam poslednje mililitre sipala u losion za telo da ga obogatim
  • par nedelja posle letovanja se obično ljuštim i perutam po celom telu, ali nakon upotrebe ovog ulja se to nije desilo
  • nisam ga koristila na licu, pošto imam veoma masnu kožu i navikla sam da za tu namenu koristim Nivea kids SPF 50
  • nisam pocrvenela, ali sam se redovno mazala i držala se preporučene satnice (nisam se izglagala suncu tokom najjačeg zračenja
  • pomaže dobijanje bronzanog tena
Mazala sam se u sobi pre odlaska na plažu, a tokom sunčanja sam iznova nanosila ulje svakih sat do dva. Nakon izlaska iz vode, i dalje sam bila masnjikava od ulja, ali sam odmah posle sušenja peškirom nanosila novi sloj. Nakon dolaska sa plaže i tuširanja, koža je delovala nahranjeno i mekano. Nije zahtevala dodatnu negu, ali sam se pred spavanje mazala losionom za telo i povremeno posle izlaganja suncu nanosila after sun gelove. Primetila sam da tamnim ravnomerno i više na boju bronze. Koža mi se po pravilu ljušti i peruta čim se letovanje završi, ali ovog puta sam prekinula tu glupu i dosadnu praksu. Sama sam za 10 dana potrošila skoro celu bočicu. Ovo ulje će sigurno biti moj izbor za sledeće leto, obožavam ga! Obavezno probajte i javite utiske.



Sastav: Paraffinum Liquidum, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglycerides, Cyclometicone, Isopropyl Myristate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Buxus Chinensis, Vitis Vinifera, Parfum, Tocopheryl Acetate, Daucus Carrota Sativa (Carrot) Seed Oil, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Distearate, Citric Acid

*PR uzorak, ali to ne utiče na objektivnost recenzije / cena oko 500rsd.

You Might Also Like

0 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook