NOKTI

AFRODITA uljani skidač laka sa kamilicom

12:24 PM


Nakon odvratnog iskustva sa jednim acetonom, o kom sam pisala na svom Facebook profilu, bila sam primorana da se vratim na provereno. Ovaj skidač laka ne isušuje zanoktice i vrlo uspešno otklanja lak sa noktiju. Zar je toliko komplikovano da jedan skidač laka radi to čemu je namenjen? Sa ovim prozvodom ne može biti jednostavnije. 

Opšte informacije o proizvodu:
  • sa ugrađenim biljnim uljima i D-pantenolom
  • temeljno i lako odstranjuje lak sa noktiju
  • ne ostavlja bele mrlje
  • nokte i kožicu oko noktiju štiti od isušivanja
  • cena oko 200 dinara za 125ml

Moji utisci:
  • odlično skida lak, a ne isušuje zanoktice
  • miris je veoma prijatan
  • dozer na vrhu omogućava dobru kontrolu nad tečnošću koja izlazi
  • standardna mililitraža, ali duže traje od ostalih
  • jednim tupferom skinem lak sa svih noktiju



Sastav:

 Acetone, Aqua, Butyl Acetate, Ricinus Communis, Panthenol, Propylene Glycol, C.I. 42051



Koji skidač laka koristite?
Da li ste probale ovaj?




You Might Also Like

4 comments

  1. Mama uvijek kupuje ovaj tako da sam probala i dobar mi je, ali ja volim isprobavati i druge pa se nije nikad desilo da dva puta kupim isti.. (osim Essence LE koji mi je baš onako po mom guštu, ali s obzirom da ga više nema moram se baciti na kupovinu nekog novog) :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim da isprobam sve, ali redovno se pokajem što eksperimentišem. Taj Essence nisam probala, volela bih :)

      Delete
  2. Trenutno koristim ovaj, jer je bio na nekoj akciji u DMu. Zadovoljna sam. Poslednjih godinu dana sam koristila (razne) Ebelin, ovaj mi se čini za nijansu bolji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda sam samo ja propustila tu akciju :D Upravo trošim Ebelin, pošto sam njega nedavno uhvatila u DMu na sniženju, ali nisam zadovoljna. Jedino mi se dopada onaj sistem, poslužiće bočica kad potrošim proizvod :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook