NEGA LICA

SEPHORA - instrument za otklanjanje mitesera

7:45 PM


Ovu spravicu sam mesecima gledala na stranim blogovima i po youtube-u, ali kad god krenem u Sephoru po nju, nešto drugo mi odvuče pažnju. Kod Dressing case na blogu sam videla recenziju i odlučila sam da je vreme da obavim kupovinu koju dugo odlažem.

Cena ovog instrumenta je 820 dinara i može se naći u svim Sephorama u delu gde su četkice za šminkanje, turpije za nokte i slično.

Kako imam masnu kožu i još masniju T-zonu, miteseri su redovni gosti na mom licu. Znam da ovo izgleda kao sprava za mučenje, ali verujte da je manje bolno za upotrebu nego čeprkanje noktima. Najbolji način da koristite ovu spravicu je posle tuširanja ili nakon što naparite kožu, jer su tada pore otvorene i voljne za saradnju. Pre upotrebe, podrazumeva se dezinfekcija instrumenta.


Nakon upotrebe, koža će verovatno biti crvena i otečena, ali kad otok splasne i vrati se zdrava boja - već na prvi pogled vidi se da je koža čistija, u šta se možete uveriti dodirom. 


Instrument ima dve strane:



  • LEVU (veću) koja se koristi za površinsko čišćenje mitesera i bezbedniji je za upotrebu, sa njim će teže doći do crvenila ili povrede
  • DESNU (manju) koja se koristi nakon leve za dubinsko čišćenje mitesera, što sprečava nastanak upalnih procesa na tretiranoj površini kože


Devojke kojima Sephora nije dostupna mogu da potraže sličnu alatku po apotekama ili na www.ebay.com pod imenom blackhead remover



Kako se koristi?


U plastičnoj kutijici nalaze se smernice za upotrebu koje jesu korisne, ali meni nisu bile od pomoći. Velika je verovatnoća da ćete instrument prvi put upotrebiti na pogrešan način, a kao posledica će se javiti crvenilo, ranice, pa i ožiljci na koži. Kako bi to izbegli, moj savet je da odgledate ovu simpatičnu (i hrabru) Azijatkinju koja pokazuje koliko je ovaj saveznik u lepoti zaista efikasan:







Kako vam se čini?
Da li ste već koristile nešto slično?
Šta koristite u borbi protiv mitesera?

You Might Also Like

14 comments

  1. Nikad nisam koristila nista slicno, a ovo deluje bas zanimljivo i OPASNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. YT video je hit :D super je stvarčica, ali nije neophodna

      Delete
  2. Jaoj ovi komedokvečeri izgledaju strašno,a zapravo su jako korisna stvar. Odlična recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!! Jeste korisna spravica, čini mi se da je stanje na koži posle redovne upotrebe malo bolje nego ranije :)

      Delete
  3. Jao bre, pa ja mogu da zamislim kako vam je savršena koža kad su vam mitiseri najveći problem na licu. :P :)
    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja koža je daleko od savršenstva :D najmanje svetlosnu godinu daleko

      Delete
  4. Vec dugo razmisljam da ga kupim, ali sada ga definitivno moram uzeti, Super recenzija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!! Drago mi je da je recenzija uspešna! 9. maja je shopping night (Delta i centar), pa iskoristi popust u Sephori :))

      Delete
  5. Zaista korisna spravica :) Nemam tako puno mitesera, osim na nosu, ali nisu tako ekstremni kao u videu. Mislim da se ti na nosu niti ne mogu trajno maknuti, imaju neki poseban naziv, ali ne mogu se sad sjetiti.

    ReplyDelete
  6. Hvala Bogu i ja sam daleko od situacije u videu :D spravica je odlična :))

    ReplyDelete
  7. Bolje da video nisam gledala. Inače jel si čula koliko to kod njih košta? 2 dolara! Eh,Srbijo! Mi ovde izgleda plivamo u parama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma na ebay-u ima i za manje novca.. nažalost, tako je kako je

      Delete
  8. Ne znam kako mi je promako ovaj tvoj post :) Super post :)Odlicna spravica, ovo trazim duze vreme :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korisna, ali zahteva dosta vremena i strpljenja :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook