KOREKTOR

KRYOLAN TV PAINT STICK

3:53 PM

Kryolan kozmetika je nemačkog porekla, namenjena za profesionalnu upotrebu - pozorište, film, televiziju.. Svoje proizvode pakuju u najjednostavnije ambalaže, koje više podsećaju na pribor za likovno iz osnovne škole, nego na šminku. Apsolutno sve se proizvodi ručno! Nakon toliko truda, čudno je da se nisu angažovali oko boljih pakovanja, ne bi li privukli kupce..



Pošto se sve pravi ručno, svaki model i uzorak čuvaju, tako da u svakom trenutku mogu da naprave karmin koji su proizvodili pre 50 godina. Za ovu kozmetiku sam čula nedavno, kad mi je drugarica poklonila baš ovaj TV PAINT STICK, jer joj nije odgovarala nijansa. Ona ga je toliko nahvalila i ispričala mi ove zanimljive priče, tako da sam se odmah zainteresovala.







Kod nas se njihovi proizvodi mogu naći u Balkanskoj 18 u Beogradu, a sajt im je http://www.kryolan.rs/ .

Čar ovog proizvoda leži u tome što bukvalno SVE PREKRIVA! Jeste malo teži na licu, ali lepo se fiksira i stoji ceo dan bez prosijavanja. Koristim ga da prekrijem crvenilo i da posvetlim predeo ispod očiju. Da ne bih pričala u prazno, pokazaću vam njegovu moć:



Sačekala sam da se tačka lepo osuši, a onda nanela preko paint stick







Nakon blendanja





VRLINE:

- preko 120 nijansi (jer ako ne odaberete pravu, prozvod je beskoristan)
- može da se koristi kao korektor i kao puder
- pokrivna moć je zaista jaka
- guste je strukture, tako da dugo traje 
- može da se nanosi prstima, a i četkicom, lepo se blenda
- ne prosijava

MANE:

- nije baš namenjen masnoj koži
- mana može biti i to što se nalazi u stiku, neki ljudi to ne vole
- pošto je prilično težak za kožu, obavezno je nanošenje prajmera




Sve u svemu, ovo je jedan od najboljih proizvoda koje sam probala. Ima li koja od vas iskustva sa Kryolan TV PAINT STICK-u? Ili sa bilo čim iz Kryolana? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Definitivno bih ga ponovo uzela, zaista mu je mana sto nije za masnu kozu ali sve ostalo je savrseno..meni se pakovanja dopadaju, bas su profi sminkerska, ne odvlace paznju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih volela da su im pakovanja lepša, to baš ume da me namami :) Sigurno ću ga kupiti, baš me oduševio.. a mislim da ću pogledati šta još imaju zanimljivo :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook