ABOUT ME

ABOUT ME - TIP KOŽE / KOSE / NOKTIJU

2:13 AM

Blog sam pokrenula 17. septembra 2013. godine sa nekoliko redova o Macadamia četki za kosu. Par meseci pre toga, počela sam da pratim domaću blogosferu i postala sam zaluđena kozmetikom. Prvi deo slika napravljen je Sony Ericsson Xperia Arc S mobilnim telefonom, a od 2014. koristim Nikon Coolpix L22. Ljubitelj sam minimalizma i studijske fotografije. Nadam se profesoinalnom aparatu. Uživam u kupovini proizvoda, isprobavanju, lakiranju noktiju, mazalicama, pa čak i u samom razgovoru o kozmetici. Preparativa mi je važnija od dekorative. Potez pokretanja bloga mi je doneo samo dobro: poznanstva i prijateljstva sa devojkama iz blogosfere i autorkama par najpoznatijih domaćih beauty portala, nekoliko uspešnih saradnji, mnoštvo čitateljki sa kojima svakodnevno komuniciram, dosta lepih promocija, kratku školu šminkanja i jednu nezaboravnu posetu proizvodnom pogonu.

OVDE (KLIK, KLIK) možete videti mene


Moj tip kože:
- veoma masna, delimično problematična, ne preterano osetljiva
- proširene i veoma izražene pore


Moj tip kose:
- veoma duga i prirodno prava, jednom farbana ombre tehnikom, jaka dlaka koja se teško kida, masno teme
-retka, suvi krajevi, samo nekoliko puta godišnje je izlažem veoma visokoj temperaturi (presa i figaro) i tada koristim Syoss zaštitu, lako se mrsi


Moj tip noktiju:
- lomljivi, srednje dužine, 4 godine su bili neprekidno pod gelom, meki, listaju se, lak na njima stoji kratko, ne mogu lepo da se isturpijaju i ispoliraju
- Eveline 8u1 tretmanom sam ih u potpunosti oporavila i više nemam navedene probleme





You Might Also Like

2 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook