ŠMINKA

OMILJENO - PUDERI

12:09 PM





Ukratko ću vam prestaviti neke od mojih omiljenih pudera, pa da počnemo:

- tečni puderi:

Osnova mog tena je, kao što već svi koji prate moj blog znaju, VICHY DERMABLEND (klik, klik).

Drugi bi bio Maxfactor Lasting performance iz prethodnog new in posta (klik, klik).

-puderi u stiku:

 Izdvajam NOUBA puder (klik, klik), s kojim još uvek nemam dovoljno iskustva, ali prvi utisak je odličan.

I kao najbitniju stvar, nezaobilaznu kad je u pitanju večernji izlazak ili kad imam nekih većih problema na licu - KRYOLAN TV PAINT STICK (klik, klik)






Ne znam da li uspevate na slici da vidite tu ogromnu razliku između Maxfactor LP 108 i 109, obratite pažnju - 109 vuče na zeleno, a 108 na roze. Neverovatno koliko se ove dve nijanse razlikuju.

- puderi u kamenu:

Prvi je Nouba tester koji sam dobila od drugarice i veoma sam zadovoljna, lepo fiksira puder, daje mat finiš. Nijansa mi nije odgovarajuća, pa ga koristim da fiksiram korektor oko očiju i da neutrališem rumenilo ako preteram, ili bronzer. Verovatno ću ga kupiti ako pronađem savršenu nijansu.




Ranije sam koristila MF puder u kamenu, u njegovim najboljim vremenima, kad je koštao ravno 500 dinara. Sad kad košta skoro duplo više, prestala sam da ga kupujem.. mislim da ima boljih proizvoda koji mogu da se kupe za te pare. Dobar je, ali ništa posebno.. vredi onoliko koliko je ranije koštao.




Koji su vaši omiljeni puderi? Koliko vam je trebalo da pronađete svoju idealnu nijansu i proizvođača?

You Might Also Like

4 comments

  1. Kupil sam MF puder u kamenu(transparentni),i kostao je 650 dinara! :) Tesko i danas dan nalazim nijansu,ali se snalzim... JEDVA! Inace volim pudere bez ulja jer imam masnu kozu,a ne treba mi neka prekrivenost..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma retko u kojoj prafimeriji uopšte ima obeležen tester, užasni su.. Gde god vidim, oko 800-900 je i iskreno uvek cena presudi da ga ne kupim :D I moja je masna, ali nažalost treba mi dobra pokrivenost, srećnice :D

      Delete
  2. Vichy dermablend vec nebrojeno puta kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naš omiljeni :) koristim ga već 3 godine, nekako mislim i da je najzdraviji (najmanje štetan) puder, a opet ne toliko nepristupačan

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook