OSTALO

Prvo blogopoznanstvo i dobrovoljno davanje krvi - 15.novembar 2013.

1:26 PM

Juče sam upoznala Janu sa janedoe bloga! Ideja je bila da se nađemo da joj predam Ebelin jastuče za lice koje je već duuugo tražila. Nažalost sam žurila, pa nismo mogle da odemo na kafu, ali verovatno ćemo je kad-tad popiti :) Osim toga što je veoma prijatna i slatka, iznenadila me je jednom divnom stvarčicom koju sam već počela da koristim i apsolutno sam je zavolela!




To je Avon sprej za telo sa narom i mangom, neodoljivog mirisa! Obožavam poklone! :) 

Nakon upoznavanja sa divnom Janom, uputila sam se u autobus Instituta za transfuziju krvi Srbije i dobrovoljno dala krv, drugi put u životu. Tretman je zaista fin, sličan onom iz četvrte godine srednje škole. Ljudi koji rade su ljubazni i raspoloženi za šalu, pa vas sve pozivam da svratite i odvojite nekih 15ak minuta da pomognete - JEDNA JEDINICA KRVI SPAŠAVA DO TRI ŽIVOTA! Ono što vas dodatno može motivisati je to da uz potvrdu da ste dobrovoljno dali krv, uz ličnu kartu, dobijate potpuno besplatnu godišnju članarinu za Biblioteku grada Beograda, gde možete da koristite biblioteku i čitaonicu. Ja sam svoju već izvadila :)










You Might Also Like

0 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook