NEGA KOSE

Balea BISER I SMOKVA - maska za kosu

10:37 AM


Balea prozvoda nikad dosta! Prostupačni, šarenih pakovanja, divnih mirisa i još divnijeg kvaliteta za tako malo novca. Ova maska je koštala nekih 150-200 dinara i standardno je dobra. Trebalo bi da miriše na smokvu, što ja baš i ne osećam, ali miris je definitivno prijatan i zadržava se neko vreme u kosi. 

Ispod poklopca nalazi se zaštitni sloj, što je odlično, jer se dešavalo da kupim i kremu nađem otisak prsta unutra. Sastojci se na slici jasno vide. Ne sadrži silikone, mada sam inače pristalica silikona u maskama za kosu, dok sam u šamponima počela da ih izbegavam. 


Tekstura je srednje gustine, a preporučljivo je da se nanosi na peškirom prosušenu kosu, drži par minuta, a onda detaljno ispere. Takođe bi trebalo da olakšava raščešljavanje i daje kosi sjaj, ali ovo drugo stvarno nisam primetila. Raščešljavanje jeste olakšano, ali ne u toj meri koliko Latte maska može da pomogne. 






U suštini, sa Balea proizvodima nikad ne možete da pogrešite, a mogu da vas oduševe.

You Might Also Like

4 comments

  1. Imam i volim ovu masku za kosu :D

    ReplyDelete
  2. Ćao. :) Postoji li mogućnost da napraviš post o svojoj nezi kože? Meni bi puno pomogao, jer i sama imam masnu kožu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Tara,
      Već danima pokušavam da dovršim dva posta - MOJA NEGA LICA i MASNA KOŽA - MOJA PRIČA. Za nekih 7 do 10 dana kad mi prođu obaveze, sigurno ću oba objaviti. Hvala što si se javila, nadam se da će ti moje iskustvo koristiti.
      Pozdrav!! :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook