NEGA TELA

Tesori d'Oriente - Beli mošus (white musk)

2:52 PM



Predstavljam vam Td'O kremu ze telo! Ova parfimisana krema se bez obzira na gušću strukturu (nešto između kreme i mleka za telo) lako razmazuje. Izuzetno intenzivnog mirisa koji je teško opisati, gotovo da nema osobe koja ga neće osetiti i pohvaliti. Miriše na čisto, sveže, negovano... ne znam kako najbliže da opišem. Cena za 300ml je oko 500 dinara, a na Td'O sajtu pogledajte šta još imaju u ponudi.

Dobre strane:

  • odgovara svim tipovima kože
  • dubinski hidrira
  • božanstveno miriše
  • miris se na telu zadržava više od 24h
  • lako se razmazuje

Loše strane:
  • cena
  • prilično brzo se troši





Sastav:

You Might Also Like

12 comments

  1. Iskreno,ne znam ko jos to kupuje, to koristi moja baka -proizvod je star 100godina. *(nije mi namera nikoga da uvredim)
    Iskreno meni se nesvidja,ima jak miris i bas je za starije zene-dame u godinama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da nije popularno među omladinom, ali meni tako prija :) Valjda to što traje već dugo pokazuje da je zaista vredan proizvod. Verujem da ti se ne sviđa, miris je stvarno intenzivan.

      Delete
  2. Ne znam niti otprilike koliko je 500 dinara ali ako je oko 4, 5 €, onda je to pravedna cijena jer toliko košta i u Italiji. Lijep miris, imala sam deodorant i njemu je cijena oko 4,5 € iako ga se nađe i po 3€ koji put. Šteta da nemate liniju Hammam, auuuu meni je ta linija najbolja, zimski miris koji podsjeća na YSL Cinèma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako, mada je čak 3-4 puta skuplji od Balea mazalica koje najčešće koristim. Super je što nisam jedina koja voli ovaj miris, volela bih da probam sve iz ove kolekcije, a i tu Hammam liniju ako budem u mogućnosti :))

      Delete
  3. Imala sam parfem u toj varijanti;divan,divan,diiivan :) mozda ga uzmem opet jer mi se cini da je odlican za leto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu kremu kupujem za leto 100%! Na sajtu piše da ide u kombinaciji sa parfemom, pa možda i njega probam :D

      Delete
  4. Bogami, ja bih kod "lose strane" dodala i sastav proizvoda. Tesko da bih se odlucila da kupim proizvod sa toliko hemije u sebi, mozda jednom, ali sigurno ga ne bih redovno kupovala i koristila... Jedva sam cekala da napises recenziju i bas sam se razocarala sada :( Inace super je post i volim tvoje postove jer su prepuni informacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj sastav sam dodala naknadno, potpuno sam zaboravila da sam i to slikala jer je fenomenalno odrađeno ovo na dnu - sve se vidi :D nisam analizirala, ali ako je loš sastav teši me to da je nisam često mazala :) moraću da se pozabavim sastavom, pa da vidim da li ću kupiti ponovo... Hvala što si primetila :*

      Delete
  5. A gde mogu da kupim ovu kremu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U svakom liliju i dm-u. U liliju je trenutno akcija svi TDO proizvodi su sniženi 30% uz račun od prethodne kupovine koja mora da bude veća od 500 dinara :)

      Delete
    2. Zahvaljujem! :) Onda pravac lili u ponedeljak :)))

      Delete
    3. Nema na čemu! I ja sam se počastila, akcija je i više nego dobra :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook