četkice za šminkanje

BLUSH - četkice za šminkanje (cena, namena, upotreba i iskustvo)

11:18 AM



U postu o CALA četkicama ste videli da imam dosta BLUSH četkica za šminkanje. Generalno sam zadovoljna Blush-om, mada su mi CALA za nijansu bolje. Verujte da ni sama ne znam zašto ovih prvih imam više, poradiću na tome. Nakon slikanja za ovaj post sam kupila još nekoliko četkica ova dva brenda, ali sam odlučila da ih ne ubacujem jer ih nisam dovoljno testirala. Očekujte nastavak.


Četkice su poređane od namanjeg ka najvećem broju, s tim da su neke od njih povučene iz prodaje ili ih nema na sajtu Alexandar cosmetics-a (naznačeno je koje).



Četkica za obrve/trepavice


Četkica za obrve/trepavice - Blush 9B
CENA: 180 dinara
NAMENJENA ZA: raščešljavanje obrva i trepavica
KAKO JE KORISTIM: za sređivanje obrva
UKRATKO: jeftina, ništa posebno, za obrve je mnogo bolja ona četkica kao za maskaru, a ovaj deo za trepavice izgleda da ne umem da koristim ili jednostavno nemam šta da češljam, ne može lepo da se opere




Četkica za senčenje


Četkica za senčenje - Blush 10A
CENA: 250 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje senke na ceo kapak
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje senke na ceo kapak, konturiranje nosa
UKRATKO: odlična četkica, dlake uopšte ne otpadaju, lako se održava, kupi dosta proizvoda i lepi ga na kapak, tako da višak ne pada ispod očiju, jeftina je



Četkica za blendovanje


CENA: nema je više na sajtu, pa nisam sigurna za cenu (ali ne prelazi 300 dinara)
NAMENJENA ZA: blendovanje (mešanje) senki i postizanje prirodnih prelivanja boja
KAKO JE KORISTIM: za blendovanje senki
UKRATKO: predugačke dlake otežavaju precizno nanošenje, ne kupi senku jednako pa negde ostavi više, a negde manje boje, veoma je mekana i savitljiva, slobodno je zaobiđite



Četkica za blendovanje


CENA: 225 dinara
NAMENJENA ZA: blendovanje (mešanje) senki i postizanje prirodnih prelivanja boja
KAKO JE KORISTIM: za blendovanje senki, ponekad za definisanje pregiba
UKRATKO: za nijansu kraće dlake nego kod 14A, sa njom je malo lakše raditi jer je čvršća, prirodna dlaka, baš jeftina



Četkica za blendovanje


Četkica za blednovanje - Blush 14C
CENA: 300 dinara
NAMENJENA ZA: blendovanje (mešanje) senki i postizanje prirodnih prelivanja boja
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje senke u pregib oka
UKRATKO: kratka dlaka omogućava dobru kontrolu nad potezima, sa njom je lako biti precizan, kupi dosta proizvoda, čak joj ni dlake ne otpadaju pri pranju - odlična četkica



Četkica za korektor


Četkica za korektor - Blush 19B (nema je na sajtu, ova koju sam linkovala je najsličnija)
CENA: oko 250 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje korektora
KAKO JE KORISTIM: iskreno, skoro da je i ne koristim, mada je ok za korektor
UKRATKO: nije preterano potrebna, nanosila četkicom ili prstom - isto je, jer svakako blendam prstom



Četkica za usne


Četkica za usne - Blush 20B
CENA: 230 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje ruža ili sjaja za usne
KAKO JE KORISTIM: uglavnom za ruž, mada ponekad i za korektor
UKRATKO: meni je skoro pa nepotrebna, samo je za crveni karmin koristim




Četkica za umekšavanje linija


Četkica za umekšavanje linija - Blush 28
CENA: 175 dinara
NAMENJENA ZA: umekšavanje linija, da prelaz između dve boje bude blaži i prirodniji
KAKO JE KORISTIM: tako što sunđerčić namočim micelarnom i uklanjam greške
UKRATKO: ne umem sa ovim da umekšavam linije, ali stvarno odlično skida i ajlajner i maskaru.. baš ume da pomogne jer nema gore stvari nego skidati kompletnu šminku zbog nekoliko crnih tačkica



Kosa četkica za obrve



Kosa četkica za obrve - Blush 25B
CENA: 225 dinara
NAMENJENA ZA: iscrtavanje obrva i nanošenje gel ajlajnera
KAKO JE KORISTIM: za popunjavanje obrva senkom
UKRATKO: dobra četkica, mada kupi dosta proizvoda i lako možete da preterano zatamnite obrve, što baš i nije lep prizor... odlična za održavanje, imam je najduže i najčešće je perem, a nije se promenila, brzo se suši



Četkica za mineralni puder u prahu


CENA: 515 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje baze, tečnog pudera, mineralnog puder, pudera u kamenu, rumenila i blendovanje tena
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje tečnog pudera
UKRATKO: ne sviđa mi se što su ovu četku okarakterisali kao multifunkcijsku, jer mislim da nije dobra za puder u kamenu, niti za rumenilo - više je za kremaste proizvode, ok četka, mnogo bolja od Blush 34, ali troši previše proizvoda



Ravna četkica za puder


Ravna četkica za puder - Blush 34
CENA: 590 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje i blendovanje tečnih podloga ili kremastog rumenila
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje tečnog pudera i blendanje korektora
UKRATKO: četka je mala i mnogo je vremena potrebno da se puder razmaže, gusta je i teško se pere, ispadaju dlačice, za blendanje korektora jeste odlična, ali meni su za to prsti nezamenljivi






Imate li neku Blush četkicu?



You Might Also Like

16 comments

  1. Ej bas super ideja za ovu cetkicu (da ne kazem sundjercic) za umeksavanje linija :) Super primenu si joj nasla :) Meni se samo njihova cetkica za rumenilo ne dopada jer jaaaako otpadaju dlake, a ostale su odlicne, odnos cena-kvalitet i vise nego zadovoljavajuc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam tu za rumenilo, ali imala sam priliku da je koristim kod drugarice i isti su utisci. Mislim da im je to najlošija četkica, pošto sam skoro sve kako-tako koristila :D

      Delete
  2. Nemam nijednu jer ne znam kako ih nabaviti, tu u Hrv ih nema :/

    ReplyDelete
  3. Imam Blush 34 i koristim za nanošenje tečnog pudera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je baš nekako teško, zabole me ruke :D

      Delete
  4. Nemam jos ni jednu. Svaki put kad odem s namerom da kupim neku, te nema trenutno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to se meni dešavalo kad sam jurila ovu 32, ali sad u Alexandru na Vračaru uvek ima svaka četkica :D

      Delete
  5. Imam ovu 32 i bas sam zadovoljna,prosli put sam sa njom stavila bronzer i bio je extra,inace je koristim za tecni puder,i prezadovoljna sam,imam ovu kosu za obrve,imam ove za blendovanje,ublazavanje linija!! ja sam zadovoljna!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala 32 ni za šta drugo, ali sam čula da je odlična za kremasto rumenilo :D slažem se za sve ostalo :)

      Delete
  6. Nedavno sam kupila poslednju cetkicu - ravnu, za kremasti puder. Zadovoljna sam, lepo razmaze male kolicine, za cim tezim. Ali kako je ovo prva koju imam, ne mogu bas da je uporedim sa drugim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa onda očekujem da čujem utiske kad probaš neku drugu :D mene samo nervira što sam spora sa njom

      Delete
  7. Moja omilejna je 31, a koristim je za stavljanje senke duž trepavica ili za ajlajner.
    A sa 14A ne nanosim sa proizvod, samo blendam ;) i super mi je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta mi je u planu, čim odem do Alexandra uzeću je :)

      Delete
  8. post je od velike pomoci, jako dobro napisano, kratko i jasno,a sve receno...pozz :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, trudila sam se da bude sažeto, ali da sve bitno bude tu :)) Pozdrav!

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook