OSTALO

OVSENA KAŠA - Dobra ovsena kaša, Da! naravno i ovsena kaša

10:34 AM


Pre par meseci sam otkrila ove magične kesice i od tad ne prestajem da ih kupujem! Postala sam zavisna od njih, probala sam svaki ukus, svakog proizvođača, svaki mogući oblik i verujte da nema one koja mi se nije dopala! Stalno imam mesečne zalihe u kuhinji, a kako su sad skoro sve različite - odlučila sam da sa vama podelim svoju novu opsesiju. Evo šta me je toliko očaralo:

  • priprema se doslovno za 5 minuta
  • za pripremu se koristi vruća voda, a ne mleko (koje često zafali kad želim da pripremim musli)
  • dosta različitih ukusa i različito doziranih porcija
  • posno
  • dijetalno
  • pristupačno (kesica = pecivo)

260g Dobra ovsena kaša = 350 dinara  -->  65g Dobra ovsena kaša = 87 dinara

50g Dobra ovsena kaša = 60 dinara

70g Da! naravno = 70 dinara

200g ovsena kaša = 100 dinara


Ovsenu kašu jedem za doručak ili kao užinu, veoma je praktična i lako je možete poneti svuda. Ukusi su božanstveni, neću ništa da vam opisujem - morate da probate! Ima ih u dm-u, Maksiju, većim marketima, prodavnicama zdrave hrane i u nekim prodavnicama.
Postupak pripreme je veoma jednostavan - zagrejte 150ml vode i prelijte sadržaj kesice, zatim dobro promešajte i sačekajte par minuta da se smesa zgusne i naraste. Prijatno!







Jedete li ovsenu kašu?
Trenutno je na akciji u Maksiju 260g za 320 dinara.

You Might Also Like

32 comments

  1. Ja obožavam ovu Dobru ovsenu od čokolade. Ukusno, zdravo i dijetalno, gde ćeš bolje. :) Sviđa mi se i što su počeli da prave u plastičnim čašama sa kašičicom. Idealne kad se krene negde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam to, ali sam bila malo skeptična po pitanju platične čaše jer ja sipam vrelu vodu direktno iz džezve čim je skinem sa ringle.. Verovatno bih morala da čekam da se voda bar malo ohladi :D I meni je čokolada jedna od omiljenih :)

      Delete
  2. Malopre pojela svoju ovde na poslu. Ja ih jedem skoro svaki dan, ovu Dobru. Setam izmedju ukusa zavisno od raspolozenja, ali mi je to odlicno resenje za brzi dorucak na poslu i zamena za pecivo koje mi je jedino dostupno ovde. Voda iz automata, kesica kase i 2min. - odlican pocetak dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao da, baš sam razmišljala kako neko u školi/faksu/poslu da pirpremi ovo, ali izgleda da je izvodljivo pošto ima automata svuda. Dobro je da si to napisala :) Blogerke vole Dobru ovsenu kašu <3

      Delete
  3. Meni su ove kaše preukusne i jedno vreme sam ih redovno jela... Ali, ne znam koliko su zapravo zdrave, pa sam počela da pravim sve, musli, kaše i sl. :) http://www.vitkigurman.com/2013/01/05/sta-je-zdravo-u-zdravoj-hrani/ Konkretno za Dobru ovsenu kašu kaže "U “Dobru ovsenu” su strpali toliko šećera da vam je bolje bilo da ste ko čovek otišli na šampitu. Zato, ako već želite ovakav doručak, napravite je sami."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam kod tebe na blogu i odlučila sam da počnem sama da pravim :) sad sam detaljno pročitala tekst sa linka koji si ostavila u komentaru i malo je reći da sam zbunjena :/

      Delete
  4. Jao ja obožavam Dobru ovsenu kašu, pogotovo od čokolade :) Ali čula sam da i nije toliko zdrava, zbog šećera :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da nije, a baš mi je delovala zdravo.. Mada, sva ta instant jela moraju imati manu

      Delete
  5. Slazem se sa Cosmoholic :) I ja sam jela te kase i super su (jabuku nesto ne volim, ostale su odlicne), ali mislim da su skupe i da za te novce mozes otici u zdravu hranu i pokupovati sebi i napraviti, razdeliti u kesice i nositi sa sobom, a znas sta si stavila u nutra (sestra i ja mso stavljale cak i 2-3 plazme po kesici i zavarivale onom spravicom za kese) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super ideja, od danas se bacam na pravljenje :) nadam se da mi neće oduzimati previše vremena :D

      Delete
  6. Fuuuj, moracu da priznam da je nikad nikad nikad ne jedem. Jednom sam je probala i zgadila mi se za ceo zivot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da postoji neko kome se kaša ne sviđa, kako je krenulo - pomislila sam da nema one koja se nije oduševila ukusom :D

      Delete
  7. I ja ih bas volim, i probala sam isto sve koje si prikazala na slici. Iz toga sam lako zakljucila da je "Dobra ovsena kasa" najukusnija, ali i najsladja, cak previse, tako da gledam da je vise ne kupujem. Ove kesice su zgodne ako ste u zurbi, ali ako imamo vremena svakako treba kasu napraviti kod kuce, jer znate sta ste u nju stavili ....
    Prijatno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ova Da! naravno omiljena :D baš ću probati sama da smutim nešto pa javljam kako je ispalo :)

      Delete
  8. Kod mene u zdravoj hrani ima obicna ovsena kasa bez ikakvih aditiva, prozvodi ih BioLučar, i prejeftine su,a ima klasik,sa cimetom,i sa kandiranom brusnicom! I tamanim ih vec dve godine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdeeee? Piši!! Tražim tako nešto već danima, pa sam odustala i kupila ovsene pahuljice i brusnicu pa sama pravim

      Delete
    2. Paa Lučar je iz Novog Sada
      www.lucardoo.co.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=133&Itemid=27
      Btw ja sam kupovala obicne ovsene pahuljice i mlela u mlinu za kafu, najvise zbog onih opni koje sam nebrojeno puta nalazila u tim Dobro kasama..

      Delete
  9. Ja sam ove kaše otkrio skoro i još ih isprobavam.
    Za sada mi je favorit Dobra ovsena kaša od maline, ali smeta mi što na kesici ne piše ko je proizvođač - piše samo ko je uvoznik iz Češke.
    Dejan BG

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ako se muško zasiti od kaše, nema šta više o njima da se priča :D Volim i ja od maline, samo mi smeta na momente onaj veštački ukus i opne iz prethodnog komentara :/
      Hvala što si napisao svoje iskustvo! Pozdrav :)

      Delete
  10. Obozavam Dobru sumsko voce:) na zelenom vencu u zdravoj hrani su dosta jeftinije, kesica je 50 din, a kutija oko 300

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je odlična info, hvala! Baš ću prošetati da uzmem :)

      Delete
  11. Ja sam se isto navukla na ovo dok nosam skontala da je to sam šećer,pa sam se vratila na moje nestle Fitnes žitarice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pametno, sve češće čujem da su ove kesice skroz loša priča :D

      Delete
  12. Videla sam u IDEI da se pojavio novi uku Dobre ovsene kase, sa kokosom i grozdjicama. U pitanju je suvo grozdje. Jako mi se svidja jer bukvalno ima prelep ukus koji podseca na sutlijas, uopste nije jaka aroma kokosa. Do sada moj omiljeni ukus. Ovsena kasa je odlicna, jer ima dovoljno vlakanai ima srednji GI (glikemijski indeks) sto je pogodno za one koji drze dijetu, ili paze na unos ugljenih hidrata. Takodje je zasladjena fruktozom, sto je dodatni plus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanja, hvala na korisnim informacijama! Sigurno ću potražiti novi ukus, obožavam aromu kokosa :)

      Delete
  13. Probala sam POSNU OVSENU KASU SA CIMETOM priozvodi ZRNO ZDRAVLJA Vrnjacka banja i zadovoljna sam, posto ja musli ne mogu da jedem. Kosta 80 din 150 g . Pise da sadrzi vocni secer-fruktozu. Da li ove druge kase sadrze isti secer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ih sad da pogledam, ali pretpostavljam da sadrže

      Delete
  14. Odlična je. Meni se najviše dopada sa ukusom maline.

    ReplyDelete
  15. Najvise vam se dopada malina, zato sto sadrzi skoro dva puta vise secera nego npr. jabuka ;)

    ReplyDelete
  16. Prvi put sam danas probala na poslu Dobru ovsenu kašu i počela sam od maline.Ovo je dovoljno zasitno do nekog sledećeg obroka.
    Malo se ježim od konstanto negativnih stavova na raznim sajtovima na temu "da li je dobra ovsena kaša zaista dobra". Stava sam da ne moraš jesti svaki dan kašu kao što ne bi trebalo da jedeš burek svaki dan pa opet ima ljudi kojima tako jutro počinje (kakav je njihov holesterol i krvna slika??). No, pored svega i pozitvinih i negativnih stavova oko ovsene kaše, ja to gledam kao neku promenu u jelovniku, bar dok sam na poslu.

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook