NEGA LICA

LOREAL - gel/krema za čišćenje lica

3:48 PM

Ovaj proizvod nije za moj tip kože, ali na osnovu cimerkinog iskustva ću napisati par reči, jer ona tvrdi da je vredan pažnje. Namenjen za suvu i osetljivu kožu, a ja kao masnokožac ne želim da imam posla sa ovim proizvodom (bez obzira što imam pozitivna iskustva sa nekoliko njih namenjenim potpuno drugačijim tipovima kože, kose, noktiju od mene). Nisam neko ko preterano eksperimentiše sa umivalicama, a i kad to radim - veoma sam pažljiva jer ne želim tragičnu reakciju na licu.




Na ruci divno klizi i ostavlja neki svilenkast osećaj. Gel je sedefasto-providno-beli i meni više izgleda kao gel, nego kao krema. Cimerka ga hvali jer može da joj skine šminku (a nije za to namenjen), a koristi ga dva puta dnevno - nakon buđenja i pre spavanja. Način na koji miriše me je podsetio na antibakterijski sapun, nekako čist miris, ne previše jak. Ono što sam ja osetila na ruci, ona je potvrdila - zaista ostavlja prijatan osećaj na licu i kožu čini glatkom. Kad sam je pitala da li joj hidrira kožu, rekla je da je hidratacija blaga - baš kako ona voli.


Košta oko 500 dinara i dobija se 150ml proizvoda. Ona kaže da je dobra kupovina, ja joj verujem na reč. 

You Might Also Like

2 comments

  1. Ne sumnjam u ovu Lorealovu liniju proizvoda,cak sta vise mislim da se namenjeni za sve tipove koze!! Ne isusuju a bas lepo ociste lice,imam Miceralnu,a uskoro cu probati sve proizvode iz iste linije!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam miclearnu i zadovoljna sam :D hahah, polako sa Lorealom!

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook