ZA SVAČIJI DŽEP

ŠMINKA ZA SVAČIJI DŽEP (DO 500 DINARA) - PRVI DEO

2:24 AM

Postoji fenomenalna kozmetika koju možete kupiti za malo novca, ali da bi došli do takvih proizvoda verovatno ćete probati razne gluposti koje ne vrede ni trećinu te već niske cene. Za mene nije teško pitanje KOJI JEFTINI PROIZVODI SU DOBRI? - jer skoro da nema šta nisam probala.

Takođe postoji dosta kozmetičkih kuća koje se bave proizvodnjom kozmetike za svačiji džep - She, Essence, Miss Sporty, Golden Rose, Aura, Flormar, NYX..

Dosta stvari koje ću navesti kao dobre neću moći da slikam, jer ih nemam, već ću ubaciti slike koje nađem na Google images. Nešto sam prestala da koristim, za nešto sam odlučila da odvojim više novca i tako su mnogi proizvodi pali u zaborav.

Moraću da razvučem post u nekoliko delova, jer želim da vam pokažem sve dobre proizvode koji su do 500 dinara i trudiću se da dan za danom ubacujem deo po deo, jer znam da niko ne voli da čeka.

Tečni puder 

Ne volim da eksperimentišem sa puderima jer imam problematičnu kožu i veliki strah (bez obzira što nisam imala loša iskustva) od toga da lošim proizvodom ne naštetim koži lica. Najjeftiniji puderi koje sam koristla su kataloški (Avon i Oriflame) iz perioda ranih tinejdžerskih dana. To su bila ova dva pudera sa slika i pokazali su se odlično. Ne znam da li ih još uvek ima i da li se nešto u sastavu njihovih pudera promenilo, ali ih na osnovu ličnog iskustva toplo preporučujem. Nedavno sam gledala svoje slike od pre 4-5 godina (iz peroda kad sam koristila pomenute pudere) i vidim da imaju dobru pokrivnu moć, a ono čega se sećam je da veoma dugo traju. Cene su se kretale u rasponu od 400 do 600 dinara, pa sam odlučila da ih ubacim u ovaj post.



Loše je to što ćete teško pogoditi nijansu zbog najveće mane kataloške prodaje - kupujete na pogled. Sećam se da je tu bilo i naručivanja nekih testera, da bi smanjili omaške u nijansama. Iskreno ne volim tu katalošku kupovinu, jer za mene nema teže stvari nego izabrati savršenu nijansu pudera, čak i kad tester držim u ruci.

Puder u kamenu

Za razliku od tečnih, dosta kamenih pudera sam testirala na svojoj koži. Da li zbog toga što ih nikad nisam stavljala direktno na lice, već preko tečnog ili zbog toga što su kameni, pa nemam osećaj težine kad ih stavim - nemam pojma.




Tu su Golden Rose i Essence puder, jer su jedini u cenovnom rangu do 500 dinara. Golden Rose je dobar kameni puder koji dolazi sa sunđerčićem i sve to za oko 200 dinara, jednostavno mami da ga kupite. Essence me nije matirao kao što su obećali, ali je sasvim okej, fiksira šminku i daje neki polu-mat izgled. Čini mi se da košta oko 500 dinara.


Puder u prahu

Jedan od mojih omiljenih proizvoda nalazi se baš u ovom delu posta i to je Essence beli prah za matiranje i fiksiranje. Košta tačno 500 dinara i fenomenalna je stvar. Ima ga i u kompaktnom obliku po istoj ceni, ali vidim da nije oduševio blogokoleginice kao ovaj. Odličan proizvod!



Bronzeri

Miss Sporty je izgubio u borbi protiv čak osam puta skupljeg Deborah bronzera, što ne umanjuje njegov kvalitet u odnosu na cenu. Košta samo 200 dinara i za te pare mislim da nema boljeg. 




Predlažem i Essence sun club bronzer koji sam kupovala nekoliko puta, za leto mi je odličan. Mislim da košta negde oko 500 dinara, ne sećam se tačno.. možda neki dinar više. Poslednji od ova tri je Golden Rose trobojni bronzer koji je oko 300 dinara i uvek želim ponovo da ga kupim i zaboravim.


Rumenila

Jedno od mojih omiljenih je Aurino duo rumenilo koje košta neki dinar više od 500. U toj liniji sigurno ćete naći nešto za sebe. Takođe bih izdvojila i Flormar rumenila koja su izuzentno pigmentovana i postojana. Možete ih naći u shopping centrima i uživati u 20% popusta na celokupan asortiman jer ova kozmetička kuća učestvuje u svim akcijama, sniženjima, shopping groznicama i slično. Puna cena njihovih rumenila je 500 dinara, ali svakako je bolje kupiti za 400. Koristila sam dva njihova i oba su mi dobra. Najbolje rešenje u ovom cenovnom rangu je svakako NYX linija rumenila.







Korektori

Garnier Roll-On korektor za podočnjake je odlična stvar koju sam uhvatila na nekoj akciji u Liliju za samo 500 dinara i ako budete u prilici da ga kupite za ovaj novčani iznos - kupite. Moj medium - dark je dosta svetao, volela bih da je malo tamniji - pa imajte to u vidu tokom kupovine. Mislim da nema testera, jer se pakuju u kutiju kao kreme za lice. Pomenula bih i Miss Sporty korektor u pakovanju labela, koji često stavim samo na problematične zone i fiksiram ga i bez pudera idem napolje, čini mi se da je oko 150 dinara.

Najbolji do 500 mi je definitivno NYX kremasti full coverage concealer - nešto manje od 500 dinara







Ovde se završava prvi deo moje priče o povoljnim kozmetičkim preparatima. Nadam se da vam se ovakav tip posta sviđa.
Imate li vi kakve predloge? Zamerke na ovakav tip posta?
Pišite mi, želim da znam šta mislite.

I da, devojke, NEIZMERNO VAM HVALA na broju pregleda. Malo je reći da sam presrećna!


DRUGI DEO OVOG POSTA POGLEDAJTE OVDE





You Might Also Like

14 comments

  1. Volim ovakav tip posta! Divna recenzija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lepim rečima, već pišem drugi deo :))

      Delete
  2. Mnogo dobar post jedva cekam drugi deo!I miss sporty bronzer je majka nema boljeg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha, da odličan je za samo 200 dinara :D vredi i više :)) Hvala ti :*

      Delete
  3. i ja obozavam ovakve postove, hvala:)

    ReplyDelete
  4. OOOObozavam ovakve postove,a i dosta ovih stvari koristim!! ;) cekam nastavak!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve nastavke sam izbacila dan za danom, ali ih nije baš lako naći jer su zatrpani :D linkovala sam na početku svakog posta prethodne i iduće delove :) Hvala :))

      Delete
  5. Do sad nisam koristela bronzer.Vidim miss sporty ili essence koji mislis da je bolji i da ne ostava oni naradjastu boju ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi od tvog tena.. Ako si svetla uzmi NYX Taupe rumenilo koji mnoooogo devojaka koristi kao bronzer jer je baš te boje i skroz je mat, a ako si tamna (kao ja) uzmi Essence pošto je bolji od Miss Sporty. I gledaj da bude mat obavezno :))

      Delete
  6. Odlični predlozi!!

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook