ZA SVAČIJI DŽEP

ŠMINKA ZA SVAČIJI DŽEP (DO 500 DINARA) - DRUGI DEO

3:27 PM

AKO STE NEŠTO PROPUSTILE, POGLEDAJTE OVDE (PRVI DEO) I OVDE (TREĆI DEO).

Senka za popunjavanje obrva

U postu KAKO SREĐUJEM OBRVE, pokazala sam vam šta ja koristim i same ste videle da to nije ništa skupo. Essence set za obrve koji se sastoji iz dve senke - jedna svetlija i jedna tamnija, po ceni od samo 350 dinara. Traje sigurno pola godine svakodnevnog korišćenja i fenomenalna je stvar.


Ako kupovanje senke za popunjavanje obrva smatrate bacanjem para, verovatno u svojoj kolekciji senki imate adekvatnu braon kojom možete ukrotiti obrve. Četkica iz seta je potpuno neupotrebljiva, tako da će vam trebati koso sečena četkica (Blush, Cala, Aura, Essence - do 200 dinara).

Olovka za obrve

U postu ste videli moju olovku i njenu cenu koja se uklapa u post, ali da se ne ponavljam, predložiću vam nešto drugo što sam probala:


Essence olovka sa češljićem koji ume da bude koristan, dobra i jeftina - oko 300 dinara.


Odlična stvar za samo 400 dinara, postojana je i ne razmazuje se - Aura

Ajlajneri

Ne koristim skupe ajlajnere, jer su mi podjednako dobri kao jeftini. Koristila sam i one od 1000 i one od 150 dinara i tu sam se zaustavila. Shvatila sam da jeftini ajlajneri fenomenalno rade svoj posao i u Essence i Miss Sporty sam pronašla svoje favorite. Essence sam platila 130 dinara na Lilijevoj narandžastoj polici (regularna cena im je oko 300), a Miss Sporty 250 čini mi se.



Što se tiče gel ajlajnera, trenutno koristim Lorealov i zadovoljna sam, međutim on se ne uklapa u ovu priču zbog cene. Nemam mnogo iskustva sa ovim proizvodima, tako da neću moći pravilno da vas posavetujem. U DM-u sam kupila Essence gel ajlajner misleći da je crni i kad sam došla kući shvatila sam da je sivi. Koštao je oko 250 dinara, tako da nisam mnogo dugo žalila zbog greške. Ako uspete da nađete crni - kupite ga, verujem da je dobar kao i sve ostalo što proizvode.


Senke za oči

Fenomenalna stvar su Maybelline color tattoo senke koje sam predložila u trećem delu ovog posta, pa ćete ih videti naknadno (jer su i baza i senka). Mnogo volim Essence mono i duo senke, baš su mi dobre - mogu da pariraju Sephorinim. Često su na akciji i dešavalo se da ih kupim za 130 dinara po komadu (mono), čini mi se da je regularna cena 250 dinara. Ceo dan stoje sa bazom. Ove sa natpisom 3D su odlične za večernje izlaske, nenormalno dobro pigmentovane - ne znam kako koštaju samo 400 dinara.




Mislim da su ovo najbolje senke u ovom cenovnom rangu, ali bih pomenula još i Aurine mono senke, zatim H&M paletu koju sam kupila u Italiji po ceni od 12evra (32 senke, 10 većih i 22 manje = veooooma povoljno), NYX pigmente (250 dinara) i tu je kraj. Više sam čovek za palete nego za mono i duo senke, tako da vas ne bih zamarala računicama iz palete, ovde ću se zaustaviti.




Karmini

Pristupačnih karmina ima mnogo, nije teško naći dobar karmin za malo novca. Do 500 dinara dobre karmine proizvode Rimmel (oko 400 dinara), Aura (oko 400), Essence (oko 300), NYX (od 350 do 550), Golden Rose (oko 200), Don Juan (oko 150)...









Sjajevi

Što se tiče sjajeva, malo sam zahtevnija i dosta jeftinijih mi se nije dopalo. Ne volim sjajeve koji se lepe i koji imaju previše sjaja u sebi, dešavalo mi se da kad protrljam usnu o usnu, osetim da me šljokice od sjaja grebu. Ono što je zadovoljilo moje kriterijume su neki kataloški koje sam davno koristila. Rimmel Apocalips je skoro bio na akciji, bio je oko 500 dinara i to je ubedljivo najbolji sjaj u okviru novčanog ograničenja.





Balzam za usne

Balzami i labela su uglavnom jeftini, pa neće biti teško da ih nabrojim. Apsolutni pobednici za sada su Balea balzam od pomoranže u limenci - 150 dinara, Blistex u tubi - 200 dinara, Labelo care and beauty - 250 dinara... 







Maskare

Jedina maskara koju sam koristila, a da znam da valja (do 500 dinara) je Essence I love extreme - probala sam i pink i crnu. Jesu dobre, ali meni četkica ne odgovara, prevelika je i stalno se zamažem. Verovatno to preciznim osobama ne bi bio problem. Maskara je oko 400 dinara i zaista je dobra. Pored ove, znam da hvale i Golden Rose, ali je nisam probala tako da neću da vam predlažem.




Ovom maskarom se završava drugi deo ovog posta. U trećem delu vas očekuju baze i pribor za šminkanje.


Znate šta sad sledi - predlozi, kritike, pohvale.. pišite mi sve!
Ako imate ideju za neki post, ako vas neki proizvod konkretno zanima
pišite mi i ja ću odvojiti vreme i napisati sve što znam.

You Might Also Like

15 comments

  1. odlican post! od sminke preporucujem sve od NYX, nesto je skuplje, nesto jeftinije, ali su generalno povoljni. Imaju fenomenalan korektor za oko 400 din ( Photogenic HD) koji je bolji od nekih skuplkjih koje sam koristila (Bourjois HM na primer) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam dosta NYX proizvoda i retko koji me je razočarao,a super su što se tiče cena. Photogenic HD nisam koristila, ali sigurno da ću ga probati - ubedila si me ovim poređenjem sa HM korektorom :D

      Delete
  2. Slažem se s tobom u potpunosti, i sama većinu ovih stvari imam i koristim. Šteta što kod nas nema Aura kozmetike

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da slično razmišljamo :) I zaista ima dobrih proizvoda za razumne sume novca

      Delete
  3. Pre nekoliko dana sam upravo ovaj prvi set za obrve kupila, nazalost ga jos uvek nisam isprobala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se meni nikad nije desio da nešto kupim, a da ga iste sekunde ne probam :D Sigurno ćeš biti zadovoljna.

      Delete
  4. Koristan post. Svidja mi se i odabir. Naravno prednjaci Essence. Zaista imaju super odnos cene i kvaliteta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najlepše :) Essence je zaista odlična kozmetička kuća - em pristupačno, em kvalitetno

      Delete
  5. Imam ovu senkicu za obrve,i super je!! i ovaj DM pomorandzasti balzam za usne,mackam se ja i sve moje kolege,i bas NAM dugo traje!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma za ovu senku za obrve nikad nisam čula da je neko rekao nešto loše :D A što se tiče balzama - dobar je dok može da se nanosi na usne direktnim prislanjanjem na proizvod, jer kad dođe do toga da moram da umešam prste - bacam ga i kupujem novo pakovanje. Bolje je rešenje da bude upakovano u labelo-ambalažu, jedino što je mnogo slađe i primamljivijie za kupovinu u ovom obliku :D

      Delete
    2. da slazem se.Da li samo neko moze da mi preporuci samo dobru maskaru?

      Delete
  6. okej, dobro je sve ovo ali tako jeftine stvari kupuju ljudi koji nemaju dovoljno novca da priuste nesto skuplje i kvalitetnije, po meni je super Helena Rubinstein lash Queen Feline Blacks samo 36e preporucujem svima po meni je cena super za taaako kvalitetnu maskaru :) I ja sam ranije stedela i kupovala jeftino sve od ovoga sam probala i nista nije dobro osim cetkice za obrve i Balea balsam i da kasnije se nezgodno nanosi tao da izgleda jedino cetkica za obrve je ok, ali zasto stedeti :O :(

    ReplyDelete
  7. svidja mi se izbor je jako dobar,a ja dosta od ovoga koristim tako da svima preporucujem da koriste bilo sta od proizvoda.A cene su povoljne za one koje zele da svoj izgled unaprede sa sminkom.
    #Anastaija <3

    ReplyDelete
  8. Preporucujem da kad stavljate maskaru koristite neku karticu kako maskara ne bi zavrsila tamo gde netreba
    #Anastasija

    ReplyDelete
  9. Dobri su i Baleini balzami za usne u stiku, pogotovo ljubičasti i žuti (candy queen ili tako nešto); meni mnogo bolji od Labela a često su na akciji pa budu 99 din.
    Što se tiče maskare, da , GoldenRose su baš dobre, naročito Maxim Eyes (žuta) i ona bude oko 200 din. , možda i koji dinar manje.

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook