OSTALO

OMILJENI FILMOVI I SERIJE U 2013.

10:49 PM

Neki od ovih filmova i serija nisu premijerno prikazane u 2013, pa će post biti o ostvarenjima koja su me oduševila ove godine. Nije kozmetički post, ali dolaze nam praznici i svi ćemo imati malo više slobodnog vremena, pa evo mojih predloga kako da se zabavite:

FILMOVI


THE NEXT THREE DAYS


Veoma dramatičan triler, konstantno ste u nekoj tenziji i frci da li će uspeti, da li će stići sve na vreme. Jedan od najboljih filmova koji sam pogledala. Razlog više što treba da ga odgledate je Russell Crowe u glavnoj ulozi. Verujte mi da vam ni na sekund neće biti dosadno.


THE HUNGER GAMES


Film koji ima toliko snažnu poruku da prosto danima nakon gledanja tera na razmišljanje i bar mene, na ponovno gledanje. Ovaj film je razrađivanje Agende 21 Ujedinjenih Nacija, odnosno njihova vizija budućnosti - totalna kontrola nad svakim aspektom ljudskog života, dvoklasno društvo u kome je filter za ljudsko nezadovoljstvo međusobno ubijanje dece, dignuto na nivo Olimpijskih igara. Preporučujem da pročitate knjigu pre gledanja filma radi boljeg razumevanja. Ovo je trenutno moj omiljeni film.


CATCHING FIRE


Drugi deo Hunger Games filma, nedavno izašao - skoro sam ga gledala u Tuckwoodu sa društvom i svi smo iz bioskopske sale izašli u muku, nakon čega smo satima komentarisali film i nagađali šta nas očekuje u trećem delu. Fenomenalan film, još bolji od prethodnog.


THE GREAT GATSBY










SERIJE


REVENGE



Još uvek se snima treća sezona, epizode izlaze nedeljom i redovno ih pratim. Prve dve sezone sam odgledala u jednom dahu (nisam baš u jednom danu :D , nego za jednu sedmicu)! Lepi glumci uz primese britanskog engleskog, ko još može tome da odoli? :)


LOST


Zabavna serija koju morate da gledate epizodu za epizodom bez preskakanja i bez velikih pauza, jer je svaki detalj bitan kod povezivanja i zaključivanja. 


SAMANTHA WHO?


Nakon saobraćajne nesreće dobija amneziju i iz kome, u kojoj je bila 8 dana, se budi kao dobra osoba. Međutim, moraće da ispašta zbog njenih postupaka iz prošlosti. Prezabavna serija, epizode traju po 20 minta, sjajan način da se u slobodno vreme nasmejete.


HOUSE


Oko 19h sam obično kući, tako da sam najčešće gledala House-a na Pink 2. Mislim da ovo nema potrebe da objasnjavam, odlična serija.



Većinu filmova i serija skidam sa OVOG SAJTA, a prevod ODAVDE. Često idem i u bisokop, a nešto gledam i online - OVDE i OVDE


Da li ste vi gledale neku od ovih serija ili filmova? Imate li kakav predlog za mene?
Koji je vaš omiljen film? Serija? Pišite mi sve u komentarima! :)

You Might Also Like

4 comments

  1. pogledaj seriju Pretty Little Liars, mislim da će ti se svideti :)
    a evo i jedan sajt sa filmovima odlične rezolucije, a relativno male veličine u odnosu na rezoluciju: http://www.yify-torrents.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj nikako to da odgledam, a svi mi preporučuju :D Već skidam film sa ovog sajta, hvala tii :) Zašto ne mogu da uđem na tvoj blog? :/

      Delete
  2. Lista je kranje korektna.
    Za hladne zimske dane, dala si veoma tople i interesantne predloge.
    Hunger Games je odlican film, sa snaznom porukom, predvidjen za sve generacije. Mislim ko ne moze da voli show program gde je jedina nagrada zivot, a kazna smrt? Nastavak je jos bolji i kvalitetniji! Imao sam priliku da ga odgledam u odajama modernog bioskopa. Naglasavam ovu cinjenicu samo zato jer je ugodjaj bolji, i ako imate malo slobodnog novca, odvojite u te svrhe, necete zazaliti.
    Naredna tri dana je jedan od boljih trilera na filmskoj sceni trenutno. Ta doza straha, uzbudjenja, mistike ali i navijanja nagovestava odlican utisak nakon gledanja. A glumacka postava je naravno na zavidnom nivou.
    Veliki Gestbi nazalost nije za sve vrste gledaoca. Mnogi ce ga okarakterisati kao dosadnog, samo zato jer su ocekivali nesto intrigantnije. Ali to ne menja cinjenicu da je film odlicno uradjen, uz sjajnu muzicku podlogu. Leonardo Dicaprio je svojim preformansom rec PERFEKTNO digao na visi nivo. O da, jeste!

    I VI SE VEROVATNO PITATE ZASTO NEMAM FILMSKI BLOG? E PA ZIVOT JE SUROV. Pozzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa lista :)
      Vidim da delimo mišljenje o filmovima, a nadam se da ti se i serije sviđaju :D I krajnje je vreme da napraviš FILMSKI BLOG!!

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook