Potrošeni proizvodi

Potrošeni proizvodi #2

10:49 PM






 SOLO CARE TEČNOST ZA SOČIVA



Pošto meka sočiva nosim od 6.razreda osnovne škole, probala sam mnoge tečnosti, a ova se pokazala kao najbolja. Košta oko 1000 dinara i traje dosta dugo. U kutiji u koju je tečnost zapakovana, pored nje se nalazi i kutijica za odlaganje sočiva.



HIDRAVITA KREMA ZA LICE


Hidratantna krema koja prija mojoj koži, kupujem je već godinama. Volim kutijicu.



BALEA ANTI-PICKEL GEL



Gel koji uništava bubuljice, stavljam ga noću, tačkasto na problematične zone na licu i ujutru se budim bez čudovišta. Istina, ne uništi bubuljicu, ali je nekako smanji, manje je crvena, manje odudara od kože, pa je samim tim lakše kamufliram. Odličan proizvod.




MIXA MICLEARNA VODA



Veoma dobar način da skinete šminku sa lica, a da nakon toga ne patite od iritacije očiju. Jedino što mi se ne sviđa kod ovog prizvoda je cena, ali nema jeftiniju zamenu, tako da ću nastaviti da kupujem.




LISTERINE


Fenomenalna stvar koja pomaže u dugoročnom otklanjanju neprijatnog zadaha nastalog iz mnogih razloga koji nisu lična higijena - hrana, pušenje, karijes zuba, oboljenja desni, oboljenja sinusa i disajnih puteva, dijabetes, leukoza, upotreba pojedinih lekova... Skup, ali dobar proizvod. Imam još par korišćenja, ali sam već kupila novi.




PANTENE ŠAMPON



Dobar, ne ostavlja neki WOW utisak, pa da ga nešto posebno hvalim, a sa druge strane nemam nikakve zamerke. Ok proizvod.



GARNIER ROLL-ON


Ovo neću više da hvalim, pomislićete da me plaćaju. Svi su prijatnog mirisa, nećete pogrešiti bilo koju boju da uzmete. Zaista dobra stvar, vredi tih 350 dinara, dugo traje i radi ono za šta je namenjen.



LOREAL MICLEARNA


Čudno je kako u istoj korpi dve miclearne.. odgovor je prost - PREBRZO SE TROŠE! Ja sam od onih devojaka koje ne vole da brljaju sa mlekom za skidanje šminke, tako da sam poludela za ovim čarobnim vodama. U istom su cenovnom rangu, ali se meni bolje pokazala Mixa, a u jednom od zasebnih postova videćete zašto.



VEOMA ZDRAVA KREMA



Dobra kremica za kožu lica koja prethodno nije izlagana nekim jačim preparatima. Ako ste pre nje koristili veoma skupe proizvode, nećete se posebno oduševiti. Ovo što sam napisala ne umanjuje njenu vrednost, jer ona zaista rešava problem 'upaljenog lica'. Kupujem je redovno jer volim da menjam preparate, a i koža mi se brzo zasiti.




You Might Also Like

10 comments

  1. I meni je pri kraju Balea krema za bubuljice..Stvarno je super.Imam post o njoj :D
    I Loreal micelarna mi je skoro gotova.A ja,kao i ti,ne koristim mleko za skidanje sminke :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas dve sve isto! :)
      Meni se skoro sve što sam probala od marke Balea svidelo (izuzetak su tračice za uklanjanje mitisera), posebno mi se sviđa činjenica da za šta god se uhvatim ne košta više od 200-300 dinara. Pošto smo sestre po kozmetičkim proizvodima (a i telefonu), pretpostavljam da ćeš posle Lorealove probati Mixa miclearnu (u DM-u je na akciji - 400 dinara, a inače je 500) ili imaš nešto drugo u planu? :D

      Delete
    2. Hahaha :D
      Planirala sam te tracice.Znaci nisu dobre ? Ja ne znam da li ih jos neko proizvodi..? :S
      Hocu,ona mi je sledeca na spisku! :D

      Delete
    3. Ma tračice su užas i nije do mene, baš svaka moja drugarica kaže da su loše. Bukvalno ne rade ništa, nije da skinu malo pa kao okej, nego NIŠTA :D Baš glupost. Ne znam da li ih neko još proizvodi, ali viđala sam na YT kako devojke same prave te tračice i stvarno skinu. A što se tiče mitisera, znam da u Sephori ima kao neki metalni štapić kojim se dubinski čiste i takođe sam ga gledala na YT i stvarno mi se čini da je dobar, pogledaj tako što ukucaš Sephora blackhead remover. Košta oko 800 dinara i bolje je rešenje od svih tračica, a i ostaje ti zauvek :D

      Delete
    4. E,bas cu da pogledam! Hvala :)))

      Delete
  2. Je l' mnogo peče listerin? Imala sam onaj zeleni i užasan je osećaj :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mislim da je ovaj ljubičasti za nijansu blaži, pošto sam koristila i zeleni i plavi (koji je najjači). Svakako je neprijatan osećaj, možda i ne primetiš razliku jer su stvarno nijanse u pitanju. Probaj DM-ove vodice za ispiranje usta, one su dosta blaže.

      Delete
  3. Nekoliko stavki su mi na spisku za kupovinu :) I moram da ti pohvalim fotke u ovom postu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. mislila sam da neću doživeti ti da mi neko pohvali slike :) Nemaš pojma koliko mi je drago zbog ovog komentara :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook