OMILJENO

XXL FAVORITES - 500ml i više

7:48 PM

Svi znamo da je veće pakovanje uvek jeftinije od manjeg, prostom računicom shvatamo da gubimo novac zbog tih umanjenih ambalaža. Evo mog predloga kako da bolje ekonomišete.

MOJI KOZMETIČKI XXL FAVORITI




BALEA BODYCREME COCOS 500ml - 350 dinara





Ovo je posle vanile najlepši miris na svetu! Nije previse vockast, ni pola nije intenzivan kao njihovo mleko za telo od kokosa. Odlično hidrira i razmazivije je od mleka.



CREMA AL LATTE BALZAM ZA KOSU 1000ml - 350 dinara



Imam ga od prvog dana oktobra, aktivno ga koritimo i cimerka i ja, pogledajte koliko smo potrošile za cela dva meseca:




ANTIBAKTERIJSKI TEČNI SAPUN 1L DR PLANT - 150 dinara



Najbolji sapun na svetu! Prijatnog mirisa, antibakterijski, lepe boje, lepo peni... sve lepo :D Traje dva meseca svakodnevnog korišćenja za dvoje ukućana.



SAYOSS COLOR PROTECT ŠAMPON 500ml - 450 dinara




Cimerkin šampon za farbanu kosu, kupljen u Liliju, viđala sam ga po drugim drogeriama za 350 dinara. Bilo kako bilo, prihvatljiva cena.



DOVE GO FRESH GEL ZA TUŠIRANJE 500ml - ne sećam se cene



Najlepši miris gela za tuširanje ikad! Obožavam!


Kupujete li vi više za manje? Koji su vaši omiljeni XXL proizvodi?

You Might Also Like

4 comments

  1. Super su ti proizvodi većinu koristim i sama :D nego me zanima gde si uzela ovaj balzam za kosu crema al latte? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek sad vidim ovo, oprosti. Latte sam uzela na buvljaku iza Delte za samo 350 dinara :*

      Delete
  2. I ja obozavam ovaj Dove gel za tusiranje :-)
    gde kupujes tecni sapun, prilocno je jeftin? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvinjavam se što ovako kasno odgovaram. :/
      Kupujem ga u DM-u ili Liliju, a viđala sam ga i u Veru i Maksiju :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook