ŠMINKA

LOREAL VOLUME MILLION LASHES excess

12:23 PM

Generalno volim Lorealove maskara, a ova je kupljena na nekoj akciji u DM-u za 1000 dinara, regularna cena joj je oko 1500. Klasična maskara drogerijskog ranga, samo što ima malo jaču cenu.. mislim da nije ništa bolja od Maybelline-ovih. Ipak, nakon što sam je duže od mesec dana koristila, shvatila sam da je moju omiljenu False Lash Wings ništa ne može da zameni. Dakle, solidna - ali precenjena!



Četkica je odlična i maskara uopšte ne stvara grudvice. Ambalaža je lepa, deluje luksuzno i nema onog irirtatntnog mirisa koji zna da zasmeta. Jedino što se meni ne sviđa je to što mi se čini da previše razdvoji trepavice. Kao da od njih napravi manje snopiće od po 3,4 dlake i tako ih grupiše.








U mom slučaju - korišćenje uvijača za trepavice je neizbežno.



Moram da napomenem da nisam najidealniji model za maskare jer imam najružnije trepavice na svetu, ali zahvaljijući uvijaču vremenom sam naučila da ih bar donekle sredim da izgledaju pristojno.


A evo kako to izgleda na oku:

bez maskare

jedan sloj

dva sloja




Korišćeni instrumenti :)





Da li je neka od vas probala ovu maskaru?
Koja je vaša omiljena iz drogerijskog ranga?

You Might Also Like

6 comments

  1. Omiljena mi je L'Orealova False Lash Wings. :)
    Nisam probala ovu, mada koliko vidim nije losa... :)))
    Odakle ti to da imas ruzne trepuske? Wrong, girl! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam postavljala sliku pre uvijača, veruj mi - NE ŽELIŠ DA IH VIDIŠ :D Skroz su spuštene i kratke..
      E pa onda imamo zajedničku omiljenu! Ova nije ništa posebno, meni se ne razlikuje od nekih jeftinijih. :)

      Delete
    2. Ja "izbegavam" maskare gde pise da je za volumen. Uvek se okrecem ka onima sto su za duzinu... :)
      Pa dobro sad, zato postoje maskare da bi dosle do izrazaja,ne? :D Vedrija strana price... :D

      Delete
    3. Nikad nisam obraćala pažnju na natpis, jer obećanjima kozmetičkih kuća ne verujem :D
      Naravno, iz svake crpim maksimum!

      Delete
  2. Maybelline Falsies i Essence I <3 Extreme (crna) su moji favoriti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam obe i zadovoljna sam :D ali ipak False Lash Wings mi je omiljena! :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook