Potrošeni proizvodi

Potrošeni proizvodi #1

4:39 PM

 Rešila sam da svake godine restartujem brojače, pa je tako ovo prvi post o potrošenim proizvodima u ovoj godini, ali treći od kako postoji blog. Ovakvi postovi su fenomenalni iz razloga što najbolji utisak o proizvodu steknete tek kad ga potrošite celog. Nagomilalo se prilično, pa da počnemo!




NIVEA INTIMO GEL



Nivea intimo gel za tuširanje koji je došao u pakovanju sa maramicama za intimnu higijenu. Pogodan za korišćenje tokom menstrualnog krvarenja, posebno blage formulacije. Ovaj gel kupujem redovno, tako da sam već nabavila zamenu. Pruža mi osećaj potpune čistoće i zato ga volim. Ne iritira kožu i ostavlja prijatan osećaj. 250ml, 350 dinara



DEBORAH BRONZER




Deborah bronzer ogroman proizvod koji nikako ne može da se potroši, lagano je počeo da se raspada i to je verovatno znak da je odavno trebalo da ga bacim. Stalno sebi zameram što koristim dekorativnu kozmetiku duže nego što rok trajanja predviđa, ali mislim da se nikad neću popraviti po tom pitanju. Naime, ovo je jedan veoma kvalitetan bronzer, o kom sam malo više pisala OVDE30g, 1600 dinara


BALEA MASKA



Balea maska za kosu - fenomenalan proizvod o kom moram da promenim svoje mišljenje iskazano u OVOM postu. Omekšava kosu, ISPRAVLJA JE (da, da!) i čini je bujnijom. Kao da nisam bila dovoljno svesna koliko ova maska godi mojoj kosi, od gomile proizvoda koje isprobavam nekad ne mogu da odredim koji mi zaista pomaže. Nakon prvog korišćenja se primećuje poboljšanje, a nakon 5-6 kosa posle svakog pranja bude skroz prava. Mada, cimerka i ja imamo pravu i blago talasastu kosu, ona je prestala da koristi presu. 150ml, oko 300 dinara


AURA LUX GLITTER



Aura lux glitter lak - potrošen do poslednjeg mililitra ili bolje reći - do poslednje šljokice. Skoro da nema manikira koji sam radila da ga ovaj lak nije upotpunio. Lepo se slaže uz crveni, teget, bordo, crni, bež.. ma nema uz koji ne ide! Jedan od onih koji potrošite sa uživanjem. Koliko lepo izgleda na noktima, možete se uveriti OVDE12ml, oko 300 dinara



MAYBELLINE COLORAMA



Maybelline Colorama 254 - moj omiljeni lak svih vremena! Pisala sam o njemu OVDEOVDE i OVDE. Imam još dva u zalihama. 8ml, oko 200 dinara



GARNIER ROLL-ON



Garnier roll-on anti-pespirant - takođe omiljeni u ovoj kategoriji proizvoda. Pisala sam o njemu u oba prethodna ''potrošeni proizvodi'' posta, što vam govori o tome koliko ga često kupujem. Više o njemu možete da pročitate OVDE i OVDE. 30ml, 350 dinara



NIVEA MLEKO ZA TELO POD TUŠEM



Nivea mleko za telo pod tušem - zvuči kao neki instant proizvod i znam da je mnoge baš zato odbio. Meni se na prvu svideo i kupila sam ga par puta, ali brzo se troši, tako da prostom računicom shvatite da je pre-pre-preskup. Ne hidrira ništa posebno i miris potpuno nestane nakon što izađem iz kupatila. Sigurno ga neću ponovo kupiti. 400ml, oko 600 dinara


BALEA TONIK



Balea tonik za lice protiv bubuljica - nisam primetila da mi je pomogao u borbi protiv bubuljica. Ima jak miris i iritira oči. Koristila sam ga nakon što micelarnom skinem šminku, tako da mi je pomagao da detaljno očistim lice, jer sam uvek na tuferu skidala još prljavštine/šminke/sebuma. Neću ga ponovo kupiti. 200ml, 300 dinara


BALEA ANTI-PICKEL GEL



Balea gel protiv bubuljica - nanosi se ciljano -> tačno na zlotvora i daje odlične rezultate. Obično ga koristim pred spavanje i ujutru generalno stanje lica uvek bude bolje. Smanjuje crvenilo i kad je bubuljica baš upaljena i ispupčena, on je nekako smiri i smanji. Stvarno pomaže, kome god sam ga preporučila - zadovoljan je. Redovno ga kupujem i redovno trošim. 15ml, 200-250 dinara



BALEA KREMA ZA TELO



Balea krema za telo sa kokosom - proizvod koji sam pominjala u postu o XXL favoritima, koji možete pogledati OVDE. Zaista jedna pametna kupovina, odličan odnos zapremine, cene i kvaliteta. Lepo hidrira, miris nije previše jak kao kod njihovih mleka za telo, sporo se troši.. Jedina mana je što ga koža ne upija tako brzo, mada meni to ne smeta. 500ml, 350 dinara



BALEA PILING



Balea piling za problematičnu kožu - veoma grub piling, po mom ukusu odličan, ali će mnogima biti agresivan. Ima neke krupne čestice u sebi koje se dosta osećaju na koži. Nakon korišćenja baš osećam da mi je koža čista i volim da ga koristim. Mislim da mi ovaj više odgovara nego onaj iz kolekcije zelena jabuka. 150ml, oko 250 dinara



MIXA MICELARNA



Mixa micelarna voda - pokazala mi se bolje od Lorealove, što zbog pakovanja, što zbog učinka. Kupila sam je nekoliko puta za redom i stvarno sam mislila da je neću menjati, a onda je na rafove došla Garnierova vodica za isti novac, duplo veće mililitraže. Još uvek je testiram, mada je prvi utisak odličan. 200ml, 500 dinara



BALEA TUŠIRALICA



Balea kupka sa medom i mlekom - još jedan član ekipe XXL favorita. Ovo se polako, ali sigurno pretvorilo u 'Balea potrošeni proizvodi' :). Predivan miris, odlična kupovina - 750ml, 250 dinara (na akciji)




Mnogo preparative i skoro ništa od dekorative,
nadam se da je ovako i kod vas. 
Da li ste probale nešto sa moje liste?
Šta ste vi potrošile ovih dana?

You Might Also Like

10 comments

  1. Imam Baleinu kokos kremu, predivna je, i idem sutra da kupim jos jednu, za ne daj Boze...:) Zalihe pravim kao bolesna, kad mi se nesto svidi...to ne valja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha i ja isto, bukvalno kao luda kupujem kad mi se nešto svidi :) divna je kremica

      Delete
  2. Jadan bronzer. :D Elem, imam i ja problema sa tim koriscenjem proizvoda kome je prosao rok... :D Najcesce to radim kada su u pitanju maskare ( znam da ne bi trebala -.- ). Ali mi ne fali nista. :) Odlican post!!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadaaaan :D Ne znam kako da se rešimo te opsesije produžavanja roka trajanja, moramo nešto smisliti :D Hvalaaa :*

      Delete
  3. Koristim ovaj nivea intimate vec godinama (cini mi se). JEdnom sam uzela zeleni, ali mi se nije miris svideo. Ovaj je savrsen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam plavi, on je valjda neutralan, ali mi se više sviđa ovaj :D

      Delete
  4. Slazem sr da se ovaj Nivea inshower prebrzo trosi :/ Ali u dm je stugla Baleina zamjena, i citala sam nekoliko pozitivnih recenzija o tom Baleinom regeneratoru pod tusem :) Probaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, teško se razmazuje i baš se brzo potroši.. Pogledaću, kao što vidiš obožavam Baleine proizvode :D

      Delete
  5. Za Balea anti pickel imam da kazem samo jednu rec - F E N O M E N A L A N ! :)

    ReplyDelete
  6. Rolon i lakic su super,ja isto obozavam baleu,samo sto meni ova njihova kupka s medom nekako isusi kozu,da li se to tebi dogadja?!I imam jos jednu zamjerku za ovaj njihov puter s kokosom jer je pun parabena...Pratim te odlicno postovi ma ti sve...Bojana

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook