NOKTI

Omiljeni lakovi u 2013.

2:25 AM

Pokušala sam da sastavim svoj prvi favorites post i lakovi su mi napravili veliku pometnju - bilo ih je više od previše. Odlučila sam da napravim zaseban post o omiljenim lakovima u prethodnoj godini.
Nemam fotografije svojih noktiju za sve lakove o kojima u ovom postu pišem, pa da ne bih ubacivala tuđe i navodila izvore (to možete i same da proguglate), u gornjem desnom uglu časopisa koji sam koristila kao pozadinu videćete kako izgleda na papiru (nažalost nemam onaj točkić sa plastičnim noktima). Grupisala sam ih u 7 parova, neki su isti, neki slični..






AURA SheBunny 028



Mali plavac, svima toliko poznat da mu više i ne treba predstavljanje. Cena smešna (manje od 100 dinara), a boja fenomenalna. Sam lak nije dovoljno kvalitetan da stoji na noktima duže od 24h bez base i top coat-a, ali uz neki od pomenutih lakova postojanost može da se produži. Post o njemu možeze naći OVDE, a evo kako izgleda na noktima :




MAYBELLINE COLORAMA 254





Ovaj lak sam sigurno najčešće mazala u 2013.godini. To je moj omiljeni lak. Divno izgleda na noktima, postojan je (oko 3 dana bez B&Tcoats), ne menja boju i ne prlja se. Odlična četkica i sve moguće pohvale koje jedan lak može da dobije. Čim ga do pola potrošim, kupujem još jedan i tako u krug. Slika koja sledi objediniće 4 različita laka sa sa ove liste, od kojih je jedan i MC 254 (ceo post pogledaj OVDE). Evo kako izgleda kad se namaže:






RIMMEL 60 SECNODS






Ova dva laka deluju isto, ali su zapravo samo slični. Prvi (36-nije se fokusiralo) je crni, a drugi je tamno ljubičasti (42). Meni njihova četkica odgovara jer nemam mnogo usku nokatnu ploču, dok se par drugarica baš žali. Ne suši se baš za 60 sekundi, ali se osuši pre drugih lakova. Ovaj lak sam kupila u skoro svim bojama koje su došle u Lilly, a među omiljenima mi je i teget iz OVOG posta.






FLORMAR 387 i M129


387

M 129




AURA LUX GLITER I CHINA GLAZE IT'S A TRAP-EZE!



Ovaj lak nisam nikad samostalno mazala na nokte, već sam ga koristila kao nadlak. Bukvalno nema laka koji nisam spajala sa njim, evo nekih slika:






AURA LUX GLITTER


Ceo post posvećen ovom lakiću, možete pogledati OVDE, a evo i jedne fotke ovde samo da vidite koliko je divan:





GOLDEN ROSE 205 I MAXFACTOR GLOSSFINITY 57





Ovaj lak je pristupačnija zamena Maybelline CR, najbolja nude nijansa za moj ten. Samo mi se čini da je ovaj malo manje kvalitetan i postojan od prethodno pomenutog. GR i Maxfactor sam spojila jer je prvi najjeftiniji, a drugi najskuplji u grupi - čak 10x skuplji od GR (70  i 700 dinara).




LOREAL TOP COAT MATTE I GABRINI BEZBOJNI LAK










Koji su vaši godišnji favoriti?
Koristite li neki lak sa ove liste?



You Might Also Like

6 comments

  1. Lep izbor! Aura 028 je zaista divna nijansa plave sa ljubičastim podtonom tako da delimo mišljenje (mislim da je to najlepši lak koji je Aura ikada izbacila, šteta što nije postojan). Max Factor je fenomenalan lakić, i mislim da ću ga potražiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MF je odličan, meni je jednom stajao na noktima 6 dana bez baznog i završnog laka :) Drago mi je da ti se moj izbor dopada :))

      Delete
  2. Moj favorit je ovaj sareni sa sljokicama :D Nosila bih ga svaki dan :D Inace retko lakiram nokte jer me mrzi da svaki drugi dan skidam i stavljam ponovo, jer nemam strpljenja da sacekam da se osusi i skoro uvek mi se ubrlja :) a ne volim da su neuredni, ili da je lak do pola skinut. Trenutno imam trajni lak i to sam nasla kao jako prakticno resenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam od gela odustala :) šareni je jedan od mojih miljenika *.*

      Delete
  3. Imam ovaj Aurin lakic, predivna boja, i super je lak za tu cenu od 80 dinara. Steta sto nije toliko postojan. :(
    Najvise mi se svidja China Glaze lak. Podseca me na konfete, hahah. :D Moracu da ga kupim. :)
    Inace, svidjaju mi se svi tvoji lakovi. :D
    Nominovala sam te, pa pogledaj. :)
    http://welcometosandraland.blogspot.com/2014/01/liebster-award-nominacija.html

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook