ŠMINKA

TOO FACED - NAKED EYE

7:22 PM

Ako redovno pratite moj blog, verovatno znate da sam luda za Too Faced paletama. Naravno, uvek mi bude žao da dam skoro 5000 dinara na jednu paletu sa 9 senki (3 veće i 6 malih). Paletu koju ću recenzirati u ovom postu sam kupila u Sephori na sniženju od 50%, dakle cena je bila samo 2400 dinara.




Paletama sam generalno opsednuta i moja tuga za Naked 1, koja odgovara mom podtonu kože, nikad neće prestati.


U pakovanju se nalaze i tri kartice sa predlozima za make up lookove. Saveti su laki za praćenje i korak po korak se lako dobija look kao na slici. Paleta nije velika, može da stane u neseser i tu su sve senke koje mogu da upotpune svaki dnevni i večernji make up. Senke su postojane i bez baze (testirane na 6 sati), ali sa bazom su boje mnogo jačeg intenziteta i naravno duže stoji na kapku, ne skuplja se u pregibima... Sve TF senke se prelako i prelepo blendaju, pa tako i ove. Raj za početnike i one koji su uvek u brzini.



(prirodna svetlost)

Uz paletu sam dobila i tester za TF prajmer koji ljubomorno čuvam za neku posebnu priliku. O njemu nema ko nije pisao, verujem da svaka od vas zna koliko je dobar i šta sve može - tako da se neću zadržavati na ovoj priči.


(u zatvorenom prostoru + blic)



Senke sam prvo svočovala u zatvorenoj prostoriji bez blica i bez baze:






A onda sa NYX bazom na prirodnom svetlu:





*Na slikama gde je rađeno sa bazom, morala sam na nekim mestima dva puta da pređem preko baze jer je otežavala razmazivanje.


Uskoro ću vam pokazati kako paleta izgleda na delu.
Kako vam se čini?
Volite li i vi Too Faced?

You Might Also Like

14 comments

  1. Nemam ništa od Too Faced, ali ova paletica odlično izgleda. Sigurno ću prvom prilikom probati njihovu bazu za sjenila jer je svi hvale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih volela bazu :) ali mislim da će mi zauvek biti preskupa :D

      Delete
  2. Lijepa paleta i vjerujem da bih ja iskoristila sve što se nalazi u njoj (kad-tad) osim crne, koju, koristim svega nekoliko puta godišnje, a i tad jako malo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova crna kad se dobro izblenda izgleda kao tamno braon, ili sam ja to umislila :D Uglavnom, boje su divne :))

      Delete
  3. Paletica je preslatka ali nista bez baze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što vidiš.. Mada, kad sam ih svočovala u Sephori (neke druge TF palete sa više glitera) delovalo mi je da su super i bez baze. Možda je do boja, a možda i ne :)

      Delete
  4. Oduvek su me privlacile njihove senke,ali kad pogledam cenu,u isto vreme su me i odbijale..:/
    Ali cu,svakako,kad sama pocnem da zaradjujem,priustiti sebi nekoliko njihovih paleta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto tako razmišljam :) ovoj akciji nisam mogla da odolim, prezadovoljna sam paleticom

      Delete
  5. Izgledaju super, sto se ne bi moglo reci za standardnu cenu. Posebno su mi se svideli nazivi nijansi ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, cena je strašna, ali ima mnogo lepših kombinacija boja od ove moje palete.. Šimeraste su im divne, pigmentacija nenormalno dobra. Sa razlogom su oni snizili baš ovu, ali dobro, ne žalim se :) Drago mi je da ti se sviđa paletica <3

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook