NOVO

New in #3 - Essence

10:16 AM

Verujem da ste sve već čule da je Essence snizio cene svih proizvoda koje povlači iz prodaje na samo 139 dinara. Bilo je prizvoda čije su cene spustili čak 70%, što stvarno nije mala stvar. Prvenstveno sam pošla u kupovinu životne zalihe belog pudera u prahu, ali sam u 4 Lilija i 2 dm-a pronašla samo jedan takav.




Sun club bronzer






Ticket to paradise hajlajter







Puder u kamenu 
(samo ova nijansa je bila na sniženju, pa ću ga koristiti kao bronzer)







Puder u prahu za matiranje






Bazni lak za nokte





Colour and go lak za nokte
(namazan u jednom sloju na slici)






Dugotrajna olovka za oči





A evo i kako izgledaju ova tri proizvoda na ruci:

Najbliži prstima je bronzer Sun club, u sredini je puder u kamenu, a poslednji je hajlajter.







Da li ste vi nešto ulovile na ovoj primamljivoj akciji?

You Might Also Like

8 comments

  1. Ovaj lak sa šljokama što ti je na noktima, jel to color and go?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jeste.. zaboravila sam da napišem, sad ću da ažuriram post :) Hvala što si me podsetila :*

      Delete
  2. Slične smo proizvode ugrabile na sniženju (post u pripremi), samo ja nigde nisam našla taj hajlajter a tako mi se dopada, šmrc :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rok trajanja je septembar 2014. :/ tako da ga ni ja neću dugo koristiti :D jedva čekam post, vidim da nema devojke koja nije nešto kupila na ovoj akciji :))

      Delete
    2. Gde si ga kupila, možda je ostao još koji? :)

      Delete
    3. Lilly u Vojvode Stepe 114, na onoj narandžastoj polici sam ih pronašla.. bila su dva :D

      Delete
  3. Super noviteti, toliko me zanima kakav je njihov fiksirajuci puder :D nikako da ga probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan! To mi jw njihov omiljeni proizvod, a i generalno jedan od omiljenih :D koristim ga svakodnevno, obavezno probaj ako ga negde uloviš. :))

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook