ŠMINKA

H&M set - maskara i gliter ajlajner

10:17 PM

Treći u nizu post u vezi H&M kupovine kozmetike. Standardno prelepe ambalaže i standardno prosečna kozmetika. Ovaj zlatno-crni duo koštao je samo 2e, tako da ćemo im mane oprostiti.






Četkiza za maskaru je za moj ukus prevelika. Ali za divno čudo ne maže puno okolo, tako da uspevam da se našminkam sa njom. Dobra mi je za preko dana, ne podiže preterano trepavice, niti ih mnogo zacrni, grudvica nema. Sve u svemu, ok proizvod. Za dnevnu varijantu, kao što sam već pomenula, odličan.






*svoč je ponovljen tri puta da bi ono što objašnjavam došlo do izražaja

Ajlajner je loš. Obećali su zlatne šljokice, a to obećanje nisu ispunili. Kao što sam sitnim slovima napisala, svoč je ponovljen tri puta, jer nikako drugačije nisam mogla da vam dočaram po neku šljokicu koju sam uspela da ulovim okom. Takođe je slabo pigmentovan, nije dovoljno crn i prvi svoč je bio veoma loš. Po mom mišljenju, ovo je prava tinejdžerska šminka.

You Might Also Like

9 comments

  1. Pa sta hoces, za 2e dobro je da imas i ajlajner (i to je puno), a ti bi jos i sljokice :D Bas si zahtevna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, da da :D mislim da ni kod kineza nema jeftinije

      Delete
  2. Nisam znala da imaju kozmetiku :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. U Srbiji i nemaju, ali u inostranstvu nema šta nema u H&M-u :)

      Delete
  3. Replies
    1. Mada i nije uvek tako, ali eto, ovaj post to potvrđuje :)

      Delete
  4. Pa dobro, za te pare si super prošla. Meni se baš dopada četkica od maskare, a preživećeš valjda nekako taj nedostatak šljokica kod ajlajnera ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maskara se kasnije pokazala odlično, koristim je bukvalno svaki dan. Ajlajner skoro da uopšte ne koristim :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook