NOVO

New in #2

3:52 AM

Ovo je jedna mala kupovina, tako da vas očekuje kratak post u kom ću vas uputiti u sadržaj nekoliko sledećih postova.




CALA ČETKICA
BLUSH ČETKICA
REVLON SJAJ ZA USNE





ESSENCE MASKARA
EUCERIN KREMA






SAPUN OD KOZJEG MLEKA
MAYBELLINE COLORAMA LAK
CLARINS BAZA ZA SENKU




Maskara čiju kupovinu već godinu dana odlažem, sapun koji mesecima tražim, moj omiljeni lak za nokte kupljen po ko zna koji put - dugo nisam mogla da ga nađem.. dve četkice koje su mi se sasvim slučajno svidele, a ostalo su pokloni. Mala, ali veoma draga kupovina.

Šta vas najviše interesuje?

You Might Also Like

11 comments

  1. Eucerin, Eucerin. :) Zelim da čujem i tvoje mišljenje, pošto se već neko vreme premišljam da li da kupim ili ne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eucerin je Nivein i to me je uvek odbijalo od kupovine.. Dala sam mu priliku, videćemo kako će se pokazati :)

      Delete
  2. Replies
    1. Prvi utisak za maskaru - prava dnevna (ne naglašava trepavice previše,zadovoljna sam), a sapun još uvek nije došao na red :)

      Delete
  3. imala sam dnevnu verziju ove kreme i bila je fenomenalna! :D (niki)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ovo je moj omiljeni lak, naravno da ti se sviđa kad volimo sve iste stvari :D

      Delete
  5. Obe su dobre, koristim ih svakodnevno :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam Eucerinovu kremu ovu, gel za umivanje i micelarnu vec isprobala, fenomenalne se. Jedva cekam tvoje utiske. A gde si nabavila REVLOOOON?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se čini kao da ova krema apsolutno ništa ne radi :D Nešto mi je Eucerin baš odbojan.. Revlon sjaj sam dobila na poklon, raspitaću se i javljam :*

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook