NOKTI

Nails #1 - nude black

10:16 PM

Nisam talentovana za neke komplikovanije manikire koje neprekidno gledam na blogovima drugih devojaka iz SBB zajednice. Iako imam mirnu ruku, nemam apsolutno nikakve ideje, tako da jedino što mogu je da donekle iskopiram ono što vidim na slici. Danas ću vam predstaviti prvi manikir koji sam prilagodila svojim mogućnostima u svetu nail arta. Ovo je najjednostavnije moguće crtanje po noktima i znam da će mnogima delovati smešno, ali ovo je prvi put da sam na noktima nacrtala nešto što mi se zaista dopada.



Koristila sam:
- Essence base coat 24/7
- Maybelline Colorama 254
- Aura She Bunny 124
- Flormar top coat 602









Postupak je jednostavan, a linija koja spaja nude i crni lak ne treba da bude prava. Ovakav manikir mi je na noktima stajao 4 dana, a tek petog dana je počeo da se krnji. Nadam se da vam se sviđa! :)

You Might Also Like

0 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook