OSTALO

SAVETI ZA PAKOVANJE - PUT OD 4 DANA

4:31 AM

PRVO BIH VAS ZAMOLILA DA LAJKUJETE FOTOGRAFIJU MOJE KOSE OVDE, učestvujem u nekom takmičenju, pokloni su fenomenalni. Hvala unapred.

Poslednji post u 2013.godini neće biti vezan za kozmetiku, vreme je za odmor od svega - pa i od priče o kozmetičkim preparatima koje toliko volimo. Pakovanje delim na šest celina i uvek se strogo pridržavam plana. Dakle:

1. ) Prvo i najvažnije je da do detalja isplaniram odevne kombinacije. Sve što ste planirale da ponesete operite i ispeglajte. U ovom slučaju je to put u trajanju od 4 dana i 2 noći. Broj noćenja vam govori koliko puta ćete biti u prilici da se istuširate, da promenite donji veš i čarape; a i koliko puta ćete moći da se kompletno presvučete. Evo šta sam ja ponela:
  • 2 majice na bretele
  • 2 gaće
  • 2 brushaltera
  • 2 para kratkih čarapa
  • 2 para dugačkih čarapa
  • 2 peškira (manji za lice i veći za telo)
  • pidžama
  • bade mantil
  • zimska jakna ili kaput
  • cipele ili čizme za sneg
  • mali kišobran na rasklapanje (u ručnu torbu)
  • kapa
  • šal
  • rukavice
  • 2 para farmerki ili dva donja dela trenerke
  • 2 džempera ili dva duksa (ili deblje bodi majice)
  • 2 majice sa kratkim rukavima
  • papuče ili patofne za hotel


2.) Sledeće što radim je odvajanje odeće u kojoj ću da putujem. Pri odabiru važno je da ne zaboravite U ČEMU KRENETE NA PUT - U TOME STE PRVI DAN PUTOVANJA, pa ako ne želite da kroz uske ulice Venecije hodate u Air Max patikama i trenerci, razmislite pre nego što se obučete. Naravno, nikako ne savetujem da na put krećete u uskim farmerkama, ili daleko bilo - uskoj suknji. Dobro rešenje su helanke (ali neke malo kvalitetnije, ne one providne i nikako kožne, jer su neudobne) i prijatna tunika ili duža majica i preko džemper. Zamena za te helanke mogu biti neke tamne rastegljive pantalone ili čak farmerke, pa  mislim da bi u obzir došle i popularne boyfriend jeans. Dole možete obuti neke trendi čizme, starke ili baletanke (u zavisnosti od vremena). Evo šta sam ja izabrala:
  • crnu majicu na bretele
  • Zara helanke
  • crne dugačke čarape
  • široki džemper
  • bajkerske čizme


3.) Treću celinu čine neophodne stvari i gedžeti. U Italiji u dosta hotela ne postoji normalna dvofazna utičnica kao kod nas, i u celom hotelu može postojati samo par takvih koje se stavljaju u njihove trofazne, ali kome je dovoljna samo jedna utičnica? U našem veku sve radi na struju, zato je PRODUŽNI KABL neophodan. Pasoš i ostala dokumenta su naravno najbitnija, ali znajte da tako neka sitnica može da vam pokvari odmor. Evo na šta treba da obratite pažnju:
  • pasoš
  • mobilni telefon
  • tablet/ipad/ipod/slušalice/laptop/fotoaparat
  • vaučeri za putovanje
  • polisa osiguranja
  • punjač za telefon
  • lekovi
  • novac i kreditne kartice
  • SIM kartica koja nije vezana postpaid ugovorom
  • produžni kabl - jer utičnice često umeju da budu trofazne, a ne dvofazne (grozna iskustva u Italiji - ne ponovilo se)
  • jastuk i ćebence su moji verni pratioci na svakom putu ( i kad idem na more)
  • naočare za sunce
  • naočare za vid
  • kutije za naočare
  • rastvor i kutijica za sočiva (ako ih nosite)
  • vlažne i papirne maramice
  • jastučnica (možda je to moj hir, ali zbog osetljive kože lica praktikujem da je uvek nosim)
  • fen (proverite na sajtu hotela da li postoji u sobama)
  • vitamin C u tabletama (fenomenalna stvar koja će vam održavati imunitet tokom putovanja)
  • Olynth kapi za nos jer ih nema svuda (moje omiljene - koliko god to nenormalno zvučalo)

4.) Preparativa je četvrta celina - nešto bez čega dan ne može da prođe. Biće tu i par nekih stvarčica iz kupatila koje baš i nisu preparativa, ali uvek ih stavljam u ovu grupu. Postoji tri načina da ponesete umivalice, tuširalice i slično na put - prvi i najmanje mudar je da ponesete sve što želite baš u onim bočicama u kojim ste kupili, drugi je da u DM-u ili bilo gde da nađete prazne bočice(ako ih već nemate od potrošenih proizvoda) namenjene baš da prespete svoje proizvode u njih (Sephora ima weekend kit po ceni od oko 700 dinara, dm-ov je oko 350), i treći način je da kupite putna, odnosno test pakovanja vaših omiljenih proizvoda. Ono što sam otkrila samo 2 dana pred put je mogućnost da u apoteci kupite prazne bočice i kutijice - mililitraže po izboru za samo 10 - 20 dinara po komadu (slika).


  • štapići za uši
  • vlažne maramice za skidanje šminke (najpraktičnije za putovanje)
  • četkica za zube
  • pasta
  • šampon
  • kupka
  • krema za lice
  • ženske stvari (ulošci/tamponi/kontracepcija/bilo koja hormonska terapija)
  • regenerator
  • gumice za kosu
  • sapun
  • brijač
  • pinceta
  • četka za kosu
  • turpija za nokte
  • mleko za telo
  • omiljeni parfem (može i tester)
  • krema za ruke
  • proizvod za usne koji će ih zaštititi od vremenskih (ne)prilika
  • najmanja bočica acetona i omiljeni lak za nokte
  • tuferi
  • roll on dezodorans

5.) Poslednja stavka se odnosi na hranu i piće. Ne preterujte, ponesite onoliko koliko inače jedete i pazite da ne ponesete nešto što ima neprijatan miris koji će zasmetati ostalim putnicima (primer - Clipsy sa sirom).
  • jabuke koje nisu prskane (ne zahtevaju ljuštenje, a pre puta ih operite)
  • sendviči (ako je put kratak možete pre nego što krenete da pojedete nešto jače)
  • voda
  • sok
  • slatkiš i grickalice po izboru
  • žvake


6.) Šminka kao neobavezna stavka! Ako ste rešili da se potpuno odmorite - ostavite je kući. U slučaju da se odlučite da ponesete - pazite da ne nosite previše, mudrije je poneti dobru paletu nego gomilu mono senki. Pametno je pakujte, pazite da celokupna šminka bude maksimalno zaštićena da ne dođe do lomljenja. 



  • neseser
  • dve/tri palete
  • dva pigmenta
  • baza za senku
  • color tattoo senku
  • prajmer
  • puder
  • korektor za podočnjake
  • četkice za šminkanje
  • maskara
  • bronzer
  • set za obrve ili olovka
  • rezač za olovke


VAŽNO JE DA PRAVILNO PODELITE RUČNI PRTLJAG OD ONOGA ŠTO IDE U BUNKER! Razmislite šta želite da vam bude pri ruci, ali se nemojte previše opteretiti - to vam može pokvariti raspoloženje. Evo kako sam ja to rešila:

Ručni prtljag:
  • kesa sa ćebetom, jastukom, šalom, kapom i rukavicama
  • torba (po mogućstvu malo veća)
Bunker: 

  • kofer/putna torba

Sadržina ručne torbe:


  • pasoš
  • vaučeri
  • polisa osiguranja
  • lična dokumenta
  • novac i kreditne kartice
  • neseser
  • mobilni telefon
  • slušalice
  • fotoaparat
  • brufen
  • naočare
  • vlažne i obične maramice
  • vitamin C
  • roll-on dezodorans

neseser i njegova sadržina:




Đorđe i ja ne prestajemo da se smejemo odnosu mog i njegovog prtljaga (3:1). Koliko vam pravilna i detaljna organizacija može koristiti shvatićete prvog trenutka kad poželite sebe da prebijete što ste zaboravili neku od krucijalnih stvari. Ne dozvolite da se to dogodi, pratite moj spisak i biće vam mnogo lakše nego da sastavljate svoj. Ako mislite da sam nešto izostavila (a sigurno jesam) - pišite mi.


You Might Also Like

14 comments

  1. Odličan post! Kao da sam ga ja pisala :) Pažljivo sam čitala i mislim da nisi ništa izostavila. Ja se svaki put sita ismejem kada vidim šta sve nosim za samo par dana ali drugačije ne može. Bolje da imam i viška nego da mi nešto zafali :) (ovo se odnosi uglavnom na garderobu jer pola toga i ne stignem da obučem). Lidija
    P.S. Glasala sam za tvoju prepredivnu kosu a sada idem da podelim sa drugima ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me je namučio ovaj post, drago mi je da je neko smogao snage da ga celog pročita i analizira. Hvala ti od srca na tome <3
      Kao što vidiš, imamo isti problem - ma koliko se rešila viška prtljaga, uvek će biti gomila stvari koje jednostavno MORAM da ponesem :D Hvala za podršku na takmičenju, divna si :*

      Delete
  2. Dala sam glas za tvoju kosu :)
    Pre par meseci smejala sam se i valjala po sobi kad sam citala drugaricin spisak za kampovanje...to je bilo ogromno, nosila je i sta treba i sta ne treba( po meni). Tu su bili i razni saveti i podsetnici sta treba da radi ako to to i to... Ona ipak ima dete pa kaze da je spisak zato podugacak, mada ja to smatram izgovorom :)
    Za moje putovanje sam napravila spisak i onda shvatila da nemam odgovarajucu torbu i da imam ili prevelike ili premale...i to mora jako brzo da se menja.
    Svaka cast ako pored spiska ne uguras jos po nesto jer si ga eto nasla na putu za kupatilo :)
    Odlican post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za podršku :*
      Ovo što si poslednje pomenula mi se najčešće dešava.. Ne vezujem to samo za putovanja, nego svakodnevno - samo idem kroz kuću i ubacujem svašta u torbu :)

      Delete
  3. xaxaxaxa,kod mene je 4:1,sad kad smo putovali za Novu,bilo mi je jasno,kakva sam kad je ON nosio jednu njegovu torbicu,a ja dve velike!! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti si putovala? :D Baš mi je drago, ja sam se stvarno predivno provela, nadam se da si i ti. Moj Đorđe je nosio RANAC (majke mi ranac), a ja kofer, kesu i ručnu torbu :D moraću da mu pokažem tvoj komentar jer on misli da moj način pakovanja nije normalan :D
      Hvala što čitaš <3

      Delete
  4. Glasala sam za kosu :) A sto se posta i prtljaga tice :D ahahah izgleda se ja pakujem k'o muskarac :D Ej te bocice iz apoteke je moja sestra otkrila pred put (avionom)... Nervira me sto ne mogu nigde da se nadju vise ona pakovanja sampona u kesicama sto su ranije bila, pa kupis lepo koliko ti treba, a ne ceo sampon ili da prerucujemo. Ne znam zasto ne prave mala pakovanja ta putna (sampone, gelove za tusiranje...). Ja to lepo resim jednim sapunom i cao, necu crci za 5 dana. Shvatila sma da mi ne treba toliko stvari na putovanju i da se samo bespotrebno isteglim (poslednji put mi se i kofer raspao :D ). Lepo kao stjuardese, samo neophodno (a sad ce devojke reci PA SVE MI JE NEOPHODNO) :) Preformulisacu ONO SA CIM MOZETE DA PREZIVITE TA 4 DANA ;) Ako bi samo praznu ambalazu i prazne nesesere stavija jedan u drugi i podigla shvatila bi koliko je to vec prtljaga :D I cetkice, prezivela bi i sa 4 opusteno (najveca za zavrsni puder, kosa za obrve, jedna za rumenilo i jedna za blendiranje)... Lep provod ti zelim :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala imenjakinjo <3
      E da, skroz sam zaboravila na one kesice za jednokratnu upotrebu, to je baš dobro rešenje.. šteta što ih više nema.
      Svaka tebi čast kad možeš tako da se ograničiš :D Sa putovanja sam se vratila puna utisaka, hvala ti :*

      Delete
    2. Nema na cemu ;)
      Kad se jednom vratis sa koferom prepunim (toliko da ga jedva zatvoris) i sa punim najvecim plavim dzakom za smece (jer nije sve stalo u kofer) sa putovanja, posle toga naucis da se ogranicis :D
      Nadam se nekom postu o lepom provodu i destinaciji :)

      Delete
    3. Planiram takav post :) biće čim objavim sve ovo što nije dovršeno

      Delete
  5. Nema veze sa ovim, ali da li bi mogla da pišeš o proizvodima koje koristiš za negu kose? Ako si pisala o tome jel možeš link da mi ostaviš? Pošto ti je kosa prelepa, vidi se baš da je negovana i zdrava, još više me fascinira jer je duga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pisala, ali dosta devojaka mi je tražilo da napišem i obećala sam. Radim na tome i imam deo posta, nadam se da ću ga uskoro završiti :)
      Hvala na divnim komplimentima :*

      Delete
  6. Prvo, kosa ti je prepreprelepa. Svaka čast kako uspevaš tako da je neguješ!
    Željno iščekujem da završiš taj post vezan za kosu. :)
    A što se ovog posta tiče, ni ja nikad nisam umela da se ograničim samo na ono najosnovnije što staje u jedan ranac, tako da mi je ovo vaše pakovanje 3:1 skroz poznato. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo, hvalahvalahvala <3
      Nije toliko do nege preparatima, samo redovno šišanje i bez nekog strašnog mučenja kose (po ceo dan visok rep i slično). Uskoro će post, izvinjavam se svim devojkama na odugovlačenju (ispitni rok).

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook