OSTALO

POPUSTI.RS NOVOGODIŠNJE PUTOVANJE (prvi deo) - Beč, Bratislava 79e, 2 noći i prevoz

11:42 PM

Ovako je izgledala ponuda na www.popusti.rs. Primamljiva cena, dva noćenja.. okej, kupujemo. Nakon niza pozitivnih iskustava naših prijatelja (i prijatelja naših prijatelja) moj dečko i ja smo odlučili da zajedno odemo na novogodišnje putovanje u režiji agencije Hit Travel i uopšte se nismo pokajali. Dakle, najnormalnije sam otišla u agenciju i uplatila ceo iznos za mene i dečka. Sve sa osiguranjem, cena putovanja za jednu osobu po kursu banke na dan uplate je bila 10 500 dinara.

Ovde je program putovanja, pa vam predlažem da kliknete na sliku pošto su slova veoma sitna.

Prvo sam pozvala agenciju i detaljno se raspitala o smeštaju, prevozu da ne dođe do nesporazuma i da izričito zatražim dvokrevetnu sobu i jedno do drugog mesto u autobusu. Pošto na sajtu nije bilo informacija o hotelu sve do par dana pred put, bila sam prilično sigurna da ćemo biti smešteni u nekom podrumu. Međutim, bila sam prijatno iznenađena hotelom i celokupnom organizacijom. Evo kako je izgledao spisak šta ulazi, a šta ne ulazi u cenu aranžmana:

1. dan 29.12.2013. (nedelja) Beograd
Krenuli smo sa parkinga Sava Centra dva sata ranije nego što je planirano - u 20h (javljeno nam je na vreme), a autobus koji nas je vozio bio je Eta Tours. Upoznali smo divnog vodiča, Sinišu, o kome ću malo više pisati u nastavku teksta. Nakon što smo pokupili putnike u Novom Sadu krenuli smo ka granici. Zbog gužve na graničnom prelazu, bili smo prinuđeni da se šetkamo oko autobusa i upoznajemo sa saputnicima čitava 4 sata. Svi su bili spremni na čekanje i svesni da agencija nije kriva za to, tako da nije bilo nervoze. Ekipa iz busa je bila vesela, uglavnom mladi i ljudi srednjih godina, najčešće parovi. Dalji tok putovanja se odvijao u savršenom redu.

2. dan 30.12.2013. (ponedeljak) Beč - Bratislava
Ujutru u 10h sati smo stigli u Beč, kao što je i bilo dogovoreno. Vodič Siniša je bio voljan da bez ikakve obaveze povede grupu u obilazak grada, ali malo njih se oduprlo zovu sezonskih rasprodaja i svetlucavih štandova u samom centru grada.
Oko 17h smo se našli na istom mestu gde smo se rastali i uputili se ka Bratislavi.
U hotel smo stigli nakon dva sata vožnje, dakle oko 19h. Tu smo se zaista prijatno iznenadili (cela grupa) jer nam je obećan smeštaj u hotelu sa 2*, ali ono što smo tamo zatekli je bilo mnogo bolje od očekivanog. Evo linka da vidite kako hotel izgleda, sve je baš kao na slikama - http://www.hotelyplus.sk (klik, klik).

3. dan 31.12.2013. (utorak) Bratislava - Beč
Doručak je bio oko pola 9h, a kao i sam hotel i doručak nas je prijatno iznenadio. Bio je veoma jak (jaja, viršle, hleb (crni i beli), margarin i namazi, mleko, jogurt, kafa, čaj.. tako da nije bilo potrebe da jedemo nešto do ručka.
U 10h smo krenuli ka centru Bratislave, odakle je naš hotel bio udaljen nekih 20ak minuta vožnje. Siniša je ponovo ponudio obilazak uz njegovu pratnju ili samostalan obilazak šoping centra koji je bio u blizini mesta gde smo izašli iz autobusa.
U 14h smo se ponovo okupili na dogovorenom mestu i uputili se nazad ka hotelu.
U 20h smo krenuli put Beča da bi tamo dočekali Novu godinu.
U 2 je planiran povratak, što smo u dogovoru sa fenomenalnim i veoma fleksibilnim vodičem uspeli da promenimo na zahtev cele grupe i krenuli smo iz Beča u 1:30.
Oko 3h smo bili u hotelu.

4. dan 1.1.2014. (sreda) Beč - fakultativno
Doručakovali smo oko 9h, ovog puta - šunka, sir, hleb, musli, mleko, kafa, čaj...
U 10h smo napustili sobe.
Putnici koji su hteli da ostanu u Bratislavi ostavljeni su u centru, a oni koji su platili fakultativan izlet u Beč(10e) su nastavili svoj put. Mi smo nastavili pošto smo planirali da obiđemo dvorac Šenbrun
Od pola 12 do pola 3 smo bili u dvorcu (Imperijal tura 15e) u kom smo dobili audio guide (slušalicu koju treba prisloniti na uho i pritiskom na broj sobe dobijamo sve informacije za onu u kojoj se nalazimo) i obišli 22 sobe za 35 minuta. Od nedavno je uveden i prevod na Srpski, pa nema više naših vodiča koji urlaju kroz dvorac.
Povratak po putnike u Bratislavu u 18:30h.
Polazak kući u 20h.

5. dan 2.1.2014. (četvrtak) Beograd
U Beograd smo stigli oko 5h ujutru. Čekanje na granici je bilo minimalno.

Kao mane ovog putovanja navela bih:
-veliki broj ljudi u autobusu (93 osobe sa vozačima i vodičem)
-katastrofalno neudoban bus (zbijena sedišta i nikakvi uslovi za spavanje)
-manjak sna (nije za porodice sa decom ili starije ljude)

U nastavku ću pisati o obilasku, shoppingu, cenama i provodu.
Ako vas nešto posebno interesuje, pišite u komentarima :)