NEGA TELA

BALEA - LIMITED EDITION losioni za telo

7:25 PM

Kao što verovatno na prvu primećujete, konačno sam počela da slikam aparatom i upoznajem se sa jednim programom za obradu fotki, pa se nadam da će slike biti kvalitetnije. U ovom postu ću vam predstaviti dva proizvoda kozmetičke kuće Balea iz limitirane linije. Reč je o uljanim losionima za telo - posebno namenjenim za suvu i zahtevnu kožu.






Ulje semena grožđa i miris pistaća



Miris ne podseća previše na pistaće, mene čak više asocira na grožđe. Ambalaža je mat, sadrži 200ml i lako se razmazuje, pa će verovatno dugo trajati. Cena je veoma pristupačna, kao kod većine Balea proizvoda i čini mi se da je oko 200 dinara. Što se tiče hidratacije, privuklo me je što sadrži 40% ulja, i moja očekivanja su se u potpunosti ostvarila. Oba losiona su me prijatno iznenadila, pa ih preporučujem za negu kože u hladnim zimskim danima.


Badem i marula orah



 Kao što vidite, velike razlike između ova dva losiona gotovo da nema. Ono što primećujem - je da badem i marula orah mnogo bolje mirišu od obećanog mirisa pistaća. Miris je prilično slatkast i intenzivan, pa postoji mogućnost da nekoga odbije. Isto kao i prethodni losion, lako se razmazuje i koža ga brzo upije. Cena je takođe ista, ako se dobro sećam. Oba losiona čine kožu izrazito mekanom i nežnom, pa se iskreno nadam da ih dm nikad neće povući iz prodaje.


Evo kako losioni izgledaju na ruci:



 Jedva sam ih uslikala, pošto klize zbog velike količine ulja koje sadrže. Oba proizvoda su mi se veoma svidela i toplo ih preporučujem.




Koja su vaša oružja u borbi protiv suve i ispucale kože?

You Might Also Like

10 comments

  1. lijepe su fotografije :)
    više me privlači ovaj drugi- od badema i marula oraha :) volim miris badema u gelovima za tuširanje i losionima :D
    trenutno koristim Afrodita Spa maslac za tijelo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!! :D Stvarno mi je drago da to čujem.
      I ja dajem blagu prednost drugom :) Jednom sam koristila Afroditinu kremu za depilaciju i baš mi je koža loše reagovala, tako da posle toga nisam kupovala ništa njihovo.. Sviđa mi se pakovanje, sad sam guglala, iako je tuba praktičnija nekako više volim ovaj oblik :D

      Delete
  2. Ja već dugo koristim Garnier ulje za telo / Ultimate Body Oil (Argan, Macadamia, Almond, Rose) i baš mi se sviđa i odlično neguje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam i bila zadovoljna, skoro sve Garnier mi odgovara (cena ne tako često) :D
      Hvala za sve <3

      Delete
  3. Imam i jedan i drugi losion i oba jako volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kako im odoleti uopšte, stvarno su divni :D

      Delete
  4. Potrošila sam nekoliko pakovanja losiona sa bademom i to je, po meni, ubjedljivo najbolji Balea losion. Posebno za suhu kožu. Ovaj drugi nisam probala ali ako badem povuku iz prodaje, doći će na red :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U potpunosti se slažem, samo se nadam da ih nikad neće povući iz prodaje :D

      Delete
  5. Bas su lepe fotografije, super! Nisam probala ni jedan od ova dva, ali nameravam, jer ih hvale dosta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii! :D Srećna sam što se razlika primećuje, imala sam baš dosta muka sa slikanjem telefonom..
      A losione obavezno probaj, nisam ni znala da su ovoliko popularni.. nema ko ih nije kupio :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook