NEGA LICA

SEBAMED CLEAR FACE - SAPUN protiv akni, mitesera i nečiste kože

1:50 AM



Ovaj Sebamed sapun je nešto što mi u poslednjih par meseci veoma prija. Moju masnu kožu umiruje, isušuje i ima tu moć da mi priušti osećaj suve i zategnute kože. Nakon što skinem šminku i detaljno očistim lice, koristim ga da malo ispostim kožu, a odmah nakon toga nanesem noćnu kremu i ako je potrebno, kremu za bubuljice. Izuzetno je blag i ne iritira kožu, potrebno je malo više vremena da se dobro ispere. 




Ovo mi je drugi po redu, koristim ga samo za kožu lica i trajao mi je 2-3 meseca. Cena ovog sapuna je oko 400 dinara što je zaista pristupačno, a može se naći u svakoj apoteci i u Lilly drogeriama. Sadrži 100 grama i ako ga držite u plastičnoj kutijici za sapune neće se brzo osušiti. Ne mogu da kažem da sam osetila neku drastičnu promenu po pitanju nepravilnosti na koži, ali ono što se sigurno desilo jeste SMANJENO LUČENJE SEBUMA. A pošto je sebum jedan od glavnih razloga za pojavu nepravilnosti - nadam se boljitku pošto planiram da koristim sapun na duže staze.




U kutiji se nalazi zapakovan u providni celofan koji je jedva vidljiv, ali se jasno oseća pod rukom.
Na slici se dobro vidi da je sapun u celofanu, ali ga je u zatvorenoj prostoriji na veštačkom svetlu skoro nemoguće uočiti. Sviđa mi se što ne stoji samo u kutiji, već ima i dodatnu zaštitu pa znam da ga neko nije otvarao pre mene.



Da li je neka od vas koristila ovaj sapun ili neki drugi proizvod istog prozvođača? Kakvi su vam utisci?
Volim njihov roll-on dezodorans!

You Might Also Like

13 comments

  1. Imala sam ovaj sapun,ali mi je previse isusivao kozu lica,i to mi se uopste nije svidjalo,sada koristim Dove,i mnoooogo mi je bolji!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni savršeno odgovaara, mada je tačno da dosta isuši kožu.. Koristim Hidravitu posle da suzbijem taj osećaj suve kože koja zateže i uopšte nema problema, a koža luči manje sebuma :)

      Delete
  2. Sto se mene i sapuna tice, postala sma pravi obozavatelj :D Vec duuuugo koristim onaj sa bebom u kadici (mama je koristila jos kad smo bile bebe) za celo telo i za lice. Jako mi ga isusi, ali ja posle toga namazem neku kremu za lice rusku, koju imam i to bude super... Sestra jednom kupila seba med roll-on... Nije nam odgovarao, ode se usmrduckamo od njega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da taj sapun još uvek ima da se kupi :D baš ga se dobro sećam.. Meni je njihov roll-on odličan, uvek ga kupim na leto kad se više znojim, češće tuširam i samim tim češće stavljam antipespirant :) Baš ga volim, mada je skoro duplo skuplji od ostalih.

      Delete
    2. Dobra stara Merima...ima je u vise varijanti-sa medom i mlekom,alojom,bademovim mlekom i obican.Mada se meni i nisu nesto pokazali za moje problematicno i osetljivo lice.Mnogo je bolji Becutan po meni.

      Delete
  3. joaj, ja imam problema sa bubuljicama i to samo na celu, koristila sam dove sapun i super mi je isusivao, ali sada je sve krenulo da izbija na povrsinu medjutim u vidu podkoznih.. uzas... pa probacu sada ovaj sapun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što to čujem.. Borba sa nepravilnostima na koži mi nije strana, čak sam nedavno imala baš veliki problem sa licem koje je buknulo od određenih dekorativnih proizvoda i sad sam u fazi mirovne misije. Ako te zanima bilo šta detaljnije kako sam se rešila tih grozota sa lica, piši na FB da ti sve iskucam :)

      Delete
  4. Imam mešovitu kožu sa masnijom T zonom, ali se ne bih usudila da koristim sapun. Ne sumnjam da je sapun ok, ali nekako moja koža jako burno reaguje na sapune generalno. Još uvek nisam otkrila na koji tačno sastojak :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa osim ovog, nikad nisam koristila sapune za čišćenje ili negu lica. Tako da negativnih iskustava nemam, a ne bih ga menjala ni za šta. Sad ga kombinujem sa Hidravita kremom i losionom (možeš misliti koliko isušivanja mi je potrebno kad koristim sapun i losion). Ali to je reč dermatologa, pa nije na nama da sumnjamo :D Rezultati nisu izostali, lučenje sebuma se stvarno smanjilo i slobodno mogu da kažem da nema novih bubuljica. Još par pigmentacija da se sredi i mirna sam :)) I eto, po ko zna koji put - svaka koža je drugačija i zahteva drugačiji tretman!

      Delete
  5. Devojke i zene :D probajte Manna sapune za negu lica, potpuno prirodni sastojci bez ikakvih dodataka, sapuni proizvedeni u kontrolisanim uslovima, do sad nisam naisla na osobu kojoj nisu odgovarali :D Meni su stvarno pomogli, koristim ih tek 3 meseca a koza mi je u boljem stanju nego prethodnih 10 godina. Vrede svaku paru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manna ima odličnu liniju za negu lica, imala sam priliku da probam neke proizvode. :)

      Delete
  6. Dosta isusuje kozu, i nema nekog znacajnog poboljsanja stanja lica, ali sve zavisi od osobe do osobe i tipa koze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masnoj koži, koja nije sklona dehidrataciji,uglavnom prija.. Ali opet, svaka masna koža je drugačija, nema pravila. Hvala što si podelila svoje iskustvo!! :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook