ŠMINKA

SEPHORA PALETA

7:52 PM


Ovih dana, kako mogu da primetim, blogerke su se kolektivno ulenjile i pojurile da uhvate prve zrake sunca pa nema potrebe da se pravdam zašto me nije bilo. Nakon kratke pauze vraćam se sa dosta zanimljivih postova i informacija, a kako bi bili u toku sa svim dešavanjima lajkujte moju Facebook stranicu. U ovom postu vam predstavljam divnu Sephora paleticu zanimljivog dizajna.


Kao što vidite sastoji se iz tri dela. Ambalaža je bukvalno preslatka, mada se moja od nošenja u torbi malo pohabala i ogulila. Čvrsta je i ima ogledalo kao i skoro svaka paleta ovog brenda. Sastoji se iz jednog sprata i dve fioke:


  • 9 senki
  • 4 sjaja za usne
  • 1 rumenilo



Senke su fenomenalno pigmentovane i postojane, a svaka od njih je upotrebljiva u kreiranju najklasičnijih izgleda. Za razliku od Blockbuster paleta (izlaze svake godine) koje sadrže i neke neuobičajene nijanse, svim senkama iz ove palete ćete sigurno dotaći dno.




Jedna fioka krije fenomenalno rumenilo koje obožavam i polako trošim, a druga sadrži sjajeve za usne koje inače ne volim u paletama, ali ovi su mi se svideli. Kad je paleta ovako mala i lako prenosiva, nije problem staviti neki od sjajeva i popraviti ga po potrebi. Sva 4 na moje iznenađenje izgledaju veoma slično kad se stave na usne, tako da i nema nekog pravila koji ću kad da stavim. Pogledajte:



Cena ove palete je bila  oko 1700 dinara, a koga zanima gramaža - evo slike:




Nažalost, nikako da pronađem koje ime nosi ova paleta, a ako u međuvremenu saznam ažuriraću post. 
Kako vam se dopada? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Dopadaju mi se nijanse bas su lepe i rekla bih da su dobro pigmentovane, simpaticna je tako mini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična pigmentacija, zaista, postojane su celu noć čak i bez baze.. Jedina mana je mala gramaža senki :D

      Delete
  2. Jako ljepa paletica.Radujem se na oni zena kad kupe neshto i ga trose a ne samo da i stoji i pare da su bacane to vidi se i po slike :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :*
      hahahha, da da, vidi se da je paletica veoma voljena :D

      Delete
  3. Super su nijanse i sama paletica. Ja sam freak za ova pakovanja, tako da bih je kupila samo zbog toga ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa :* Stvarno je predivno pakovanje, teško joj je odoleti :)

      Delete
  4. Odlicne boje senki :) Ali poucena prethodnim iskustvom sa sephora paletom, nekako se ne bih usudila da ih uzmem ponovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ti praviš čuda sa onom velikom, moja paletica i ja smo amateri :D ok je za grad, može da izdrži ceo izlazak na kapku, ali definitivno nisu moje omiljene senke :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook