ŠMINKA

Rimmel STAY MATTE - puder u kamenu

2:10 PM


Rimmel STAY MATTE je moj omiljeni puder u kamenu već nekoliko godina unazad. Mislim da ten lepše izgleda ako se preko tečnog nanese puder u kamenu ili prahu. Teško da neki fluid ima toliko mat formulu da dodatno matiranje kompaktnim proizvodom nije neophodno. Lepljiv puder koji se preslikava po rukama i odeći svaka od nas želi da izbegne, a ovo je pravo rešenje za to.

Cena je 635 dinara za 14g proizvoda (Lilly), što uopšte nije malo, ali se veoma brzo troši. Okvirno, jedan mi traje nekih mesec, do mesec i po dana korišćenja (svakodnevno po nekoliko puta). Ambalaža je jadna i bedna, ali proizvod je stvarno kvalitetan.

  • ne izgleda brašnjavo na licu
  • matira u proseku 3, maksimalno 4-5 sati masnu kožu (sve zavisi od tečnog pudera, temperature, količine fizičke aktivnosti koje za to vreme obavljam i od prajmera)
  • izuzetno blag i prijatan miris
  • može da se nanosi pre i posle prosijavanja (prirodno izgleda)
  • slaba pokrivna moć
  • nema ogledalo i aplikator
  • lagan je, ne zatvara pore i ne izaziva iritacije
  • ne ističe suve delove i ne isušuje kožu



Sva tri koja imam su u istoj nijansi - 003. Po navici uvek kupujem baš tu, mada mi se čini da je razlika između najsvetlije i najtamnije minimalna. Ako sam dobro uspela da ispratim, trebalo bi da postoji u 5 (od 001 do 005) različitih nijansi koje su zapravo veoma slične. 


U zavisnosti od toga čime puder nanosite, može dati za nijansu manje (četka) ili veće (pufna) pokrivanje. Staje u neseser zajedno sa ovom minijaturnom četkom, kupljenom kod Kineza za samo 300 dinara.






Jedan od HG proizvoda.
Kako se vi borite protiv masne T-zone?

You Might Also Like

11 comments

  1. Pošto do sada nisam uspela da nađem idealnu nijansu, onda sam se odlučila za najbezbolniju metodu - Max Factor Powder Puff Translucent :)
    Pogledaću baš kakve su nijanse uživo, ne deluje mi da su pretamne, pa možda i promenim :)

    ReplyDelete
  2. Ja imam ovaj u nijansi OO1 - Transparent. : ) Slazem se sa gore navedenim, mada meni zna da ponekad istakne suve delove na nosu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je koža masna (dosadih više sa ovom izjavom) pa i nema neke šanse da je isuši :D Cimerka koja ima suvu/normalnu kožu ga isto hvali i kaže da joj ne ističe suve delove :)

      Delete
  3. Nisam ga probala, više volim pudere u prahu. Čitala sam mnogo pozitivnih recenzija o njemu. :) Svidja mi se što svaki put ubaciš pogled sa prozora! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha, kul je što si to primetila :D uslovi za fotkanje u stanu su mi grozni, snalazim se kako je moguće :/
      Planiram da kupim neki u prahu, mislim da bolje matiraju.. Ni ja nikad nisam pročitala nešto loše za ovaj puder (vezano konkretno za proizvod, a ne za ambalažu)

      Delete
  4. Umrla sam na 'ambalaza je jadna i bedna' :D

    ReplyDelete
  5. Imam ga u 004 nijansi, ne bih ga menjala, ma oprastam mu i tu jadnu i bednu ambalazu...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto :D kad me proizvod dobro matira, sve mu se mora oprostiti :))

      Delete
  6. odlican je, ja ga koristim u istoj nijansi 003, fino mi i pokriva crvenilo cak i posle tecnog pudera ako nesto preostane, inace imam mesovitu kozu. Jako sam zadovoljna, i koristim ga godinama :) Jedino bi mogao malo duze da bude mat na t zoni, to se slazem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče matiranja najbolji su oni beli puderi u prahu.. Essence je imao dobar, ali je povučen iz prodaje. Videla sam kod nekih devojaka da hvale Aurin shine killer, pa ću ga kupiti kad potrošim zalihe. Tebi bi sigurno dugo trajala jedna kutijica, jer matiraš samo T zonu. :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook