OSTALO

KUPOVINA ŠMINKE PREKO FORUMA ANA.RS (+ swatch)

1:25 PM

Na forumu Ana.rs postoji nekoliko tema za kupovinu, prodaju i razmenu šminke. Nešto je novo, a nešto slabo korišćeno, prodaje se i šminka koja se kod nas ne može naći sa sve računom koji potvrđuje da se radi o originalu. U setovima, pojedinačno, od HE brendova do drogerijskih.

Ako se odlučite da kupujete preko sajta preporučujem da sarađujete sa članicama koje na forumu imaju dosta poruka, pošto je teško razlikovati one koji su nedavno otvorili nalog samo da prodaju nešto od onih koji žele da vas prevare. Na kraju posta navešću linkove sa nekoliko tema za razmenu šminke koje redovno pratim. 


maliptic je članica sa kojom sam ostvarila saradnju i za samo par dana smo se dogovorile i obavile kupoprodaju. Za devojku imam samo reči hvale, lično sam preuzela paketć i dobila sam dva poklona. Još jednom hvala divnoj članici. Evo šta sam od nje kupila za SAMO 400 DINARA:




Gabrini lak za nokte



Aura lak za nokte



Essence hajlajter




Flormar quad senka



Essence senka/baza



Nouba senka (moja omiljena)



Don Juan rumenilo




Kao što vidite sve je korišćeno veoma malo, ali imajte u vidu da sam ovo kupila pre par meseci i da sam sve kupljeno koristila često. Don Juan rumenilo i karmin u tester veličini (kog nema na slici jer sam ga skoro celog potrošila) su došli na poklon. Evo obećanih tema na kojima se prodaje/razmenjuje šminka i kozmetika:



Mislim da nisam izostavila neku od aktuelnih tema, ako se setim još neke dopisaću. Kad se registrujete na forumu, videćete da postoje teme za prodaju, kupovinu i razmenu garderobe, obuće.. ma nema šta nema. Zaista sjajan forum. Posetite ih i na Facebook-u OVDE, a kako bi bili u toku sa dešavanjima na blogu - lajkujte moju stranicu OVDE.

You Might Also Like

17 comments

  1. Imam ovu Flormar paleticu i jako volim ove boje, iako često ne koristim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam je najviše zbog ove žute, ali mi se nijansa Nouba žute viš svidela tako da i ja slabo koristim Flormar paletu :) Mada mi nikad neće biti jasno zašto su ove palete samo 500 dinara kad su savršeno pigmentovane i postojane

      Delete
  2. Vau! Za toliko novca stvarno mogu samo da kazem : vau! :D
    Senkice su super! Mnogo mi se svidjaju.
    Bas cu procesljati linkove... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mislim da ovaj Aurin lak za nokte košta tih nekih 400 dinara :D stvarno smešna cena
      Ima dobrih pudera i senki na forumu, obavezno pročešljaj :)
      Drago mi je da je post koristan :*

      Delete
  3. Joj ne znam zasto ali meni nesto kupovina tudje sminke nije higijenski, pogotovo sto dosta ljudi prodaje koricene stvari meni je to besmisleno, zamisli da fasujes neki herpes ili sl. Meni je koza bas osetljiva, ne bih se usudila, pogotvo sto su sada novi proizvodi povoljni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam o tome, i zaista je sve ovo sa slika veoma pristupačno, ali nisam mogla da odolim kupovini sa foruma :) i nisam se pokajala, niti sam dobila neku reakciju na koži :D

      Delete
  4. I ja sam uzela set od clanice maliptic i bila sam prezadovoljna :) Inace svu kozmetiku mozes da dezinfikujes aktivnim kiseonikom i med. alkoholom, a i kad samo pomislim koliko devojaka u radnjama otvara proizvod koji nije tester a ti za taj isti platis punu cenu padne mi mrak na oci :) Imas i na Limundu clanicu Bojana1507 (valjda nisam brojke omasila) ja od nje kupujem kozmetiku koja je nova i nekoriscena, pa baci pogled... Pozzic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marina, potpuno se slazem sa tobom u vezi drogerijskih proizvoda i redovno dezinfikujem sve sto kupim novo, jednostavno ne zelim da razmisljam :)

      Devojci koja prodaje preko Limunda tacan nick je Bojanaa1507 (ima jos jedno a na kraju). Kupovala sam od nje lakove za nokte (marke Catrice - odlicni su, a ne mogu se inace kupiti u Srbiji) i zaista sve preporuke.

      Delete
    2. @Marina
      Drago mi je da se javio još neko sa pozitivnim iskustvom, maliptic je divna devojka. Nebrojeno puta mi se desilo da kupim već korišćen proizvod (koji je neko ispipkao u drogeriji ili parfimeriji), tako da sam i ja imala priliku da koristim aktivni kiseonik u svrhu dezinfekcije :) Hvala na ideji da koristim medicinski alkohol, viđala sam negde da devojke sastavljaju polomljene kompaktne pudere uz pomoć toga. Hvala što si se javila! Pozdrav!

      @v.beograd
      Pametno je dezinfikovati sve, slažem se. Hvala za tačnu informaciju i još jedno pozitivno iskustvo :) Da se žene malo oslobode po pitanju kupovine preko interneta.

      Delete
  5. Nikada se nisam odlucila za ovakav poduhvat :) Izgledalo mi je prilicno primamljivo kada sam gledala na blogovima drugih blogokoleginica, ali sam nekako naletala na neke koje ne salju za Srbiju. Senke, pigmente, baze i tako neke stvarcice bih uzela sigurno, za puder ne znam da li bih se odlucila... kada bih videla da neko prodaje NAKED paletu, zaboravila bih i na herpese :D A nisam znala da na tom forumu ima i tih stvarcica :) Inace posle mog iskustva sa ovim forumasicama, shvatila sam da "mlate praznu slamu" i sad kad cujem za taj fgorum odma mi se stvori slika u glavi kokosinjac pun kokosaka i sve kokodacu u glas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako.kokosarski forum za izbegavanje.

      Delete
    2. @Milica
      Tačno je da na forumu cepidlače i na prvu osuđuju (kao tebe i tvoj rad), ali zaista ima i divnih devojaka (i momaka). Upoznala sam nekoliko devojaka i bila sam prijatno iznenađena. Članice sa dosta poruka imaju tendenciju da se ponašaju kao da je forum u njihovom vlasništvu (pritom ne mislim na urednice) i ako primete da u nešto nisi baš najbolje upućena odmah se koriste sarkazmom. Pored svih mana, mislim da je forum odličan i da ima fenomenaaaalnih tema :D
      NAKED je i meni večito broj jedan na WL :/

      @Ana
      Bez uvreda, molim!

      Delete
  6. Ana, ja sam cula da si i ti dobra za izbegavanje. Ne podrzavam dangubljenje, ali od mlacenja prazne slame na nekom forumu bar ne moze biti neke velike stete, kao sto moze biti od saradnje sa osobama poput tebe. Prepoznala sam te lako, tvoja retorika je poznata.

    Izvinjavam se devojci koja je autor ovog sasvim pristojnog bloga sto sam morala da napisem ovakav komentar na njenoj stranici, ali prosto me je povukla citava tema oko ljudi dobrih za izbegavanje i onih drugih, cestitih i korektnih, koji na srecu jos uvek postoje, cak i u kokosinjcima poput tog zenskog foruma, gde je ocigledno neko nekome stao na zulj iz banalnog razloga.

    Pozdrav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Ovaj "kokosinjac" zaboravila sam da stavim pod navodnike. Zaista nije u mom maniru da bilo koje mesto nazovem kokosinjcem i druge zene koje i ne poznajem oslovljavam na taj nacin, zato imam potrebu i obavezu da se ispravim.

      Sustina je da postaje zamorno citati na drugim mestima na mrezi ogovaranja i celu tu prizemnu retoriku. Nadam se da je ovo poslednji blog post koji je zagadjen takvim stvarima i pocinjem da razumem iskusnije blogerke, kod kojih se komentari salju na odobravanje pre nego sto odu u etar.




      Delete
    2. Naprotiv, drago mi je što je sve razjašnjeno jer se u potpunosti slažem sa napisanim.
      Svaka od vas ima pravo da piše šta god želi dok je komentar umesan. Od samog početka sam uvela da komentare mogu ostavljati samo registrovani korisnici, ali izgleda da ni to neke ne može da zaustavi.

      Hvala i puno pozdrava! :)

      Delete
    3. Ovako,da je kokosinjac jeste,i imam svako pravo da pisem svoje misljenje o istom na bilo kom mestu,a onaj ko ima problem si ti,jer ja nemam potrebu da trazim od korisnika tj mene da mi se ulaguju da bi ih vratila na forum,naravno ti si kao i uvek bila "fina" u razgovoru a ja boze obicna smrtnica....Sto se mene tice mozes eseje da pises i da se vredjas na fino i na ruzno samo sebi stetu pravis.

      A odgovor za vlasnicu bloga opet ponovicu,to nije uvreda to je misljenje.

      A sad vas ostavljam da kokodacete ili sta vec o meni,o forumu ili cemu vec a ja imam pametnija posla. :)

      Delete
    4. Moje misljenje o tebi je da si prevarant. Toliko.

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook