NEGA KOSE

INSIGHT šampon za kosu - ANTIOXIDANT

2:24 PM


INSIGHT šampon možete naći u Alexandar cosmetics-u po veoma pristupačnoj ceni - 590 dinara za litar. Pošto smo zaključili da litarska kopriva, kamilica i breza jesu sve samo ne prirodni šamponi, mislila sam da više nikad neću kupiti šampon te zapremine. Nekako sam se navikla na to da 1 mililitar plaćam 1 dinar, dok se nije pojavio ISIGHT. Kupila sam ga na otvaranju Alexandra na Vračaru, a odlučila sam se baš za ovaj na preporuku frizera koji je bio tu. OVDE možete pročitati više o mojoj kosi.

Prvo da vas detaljno upoznam sa tipom kose:

  • masno teme (prvi dan čista, drugi dan već moram da zavežem rep)
  • zbog navedenog problema svaki drugi dan je perem
  • lako se mrsi 
  • debela dlaka koja ne puca lako
  • nedovoljno gusta
  • nije tretirana
  • prirodno prava (ne koristim presu, retko kad figaro)



Generalno najveći problem sa mojom kosom jeste to masno teme i to što ne mogu da spojim dva dana sa čistom kosom. Pokušavala sam sa raznim šamponima, maskama, pakovanjima, pa i sa šamponima za suvo pranje... Ništa nije pomagalo. Doduše, šampon za suvo pranje je dobra stvar, ali nikako za redovno korišćenje jer može da dovede do još većeg mašćenja. 


Kad sam prvi put prala kosu sa ovim šamponom bilo mi je čudno što ne peni puno, a opet nije potrebna velika količina da se opere cela kosa. Trebalo bi da utiče na smanjenje štetnih efekata slobodnih radikala i da štiti kosu od zagađivača. On, ipak, sadrži Sodium coceth sulfate - jedinjenje nastalo od masnih kiselina dobijenih iz kokosovog ulja. Prosto rečeno, to je blaže sredstvo za stvaranje pene. Što će reći - donekle prirodno i definitivno bolje od Sodium laureth sulfate


Već nakon prvog pranja primetila sam DA SE KOSA NE MRSI i da je SAVRŠENO OPRANA! Mom oduševljenju nije bilo kraja kad sam uspela da spojim čitava dva i po dana sa čistom kosom! Opere zaista temeljno i kosa dobije na volumenu, ne deluje slepljeno i prljavo (da, da, dešavale su se i takve stvari sa nekim šamponima).

Providan je, malo peni i gelast je. Pumpica je fenomenalna, do sad nisam imala šampon koji radi na ovom principu. Za moju dužinu i gustinu potrebna su tri pritiska na pumpicu, pritom govorim o jednom šamponiranju. 

količina koja izađe kad jednom pritisnete pumpicu





Razmislite o kupovini zdravog šampona.
Koji trenutno koristite?

You Might Also Like

24 comments

  1. Deluje skroz primamljivo :))) Moracu da ga probam :) Jel postoje neke vrste ili samo taj jedan? Posto meni nikako ne treba volumen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji još i u pakovanju od 500ml, a evo još i koje vrste postoje:
      -za suvu kosu
      -za svakodnevno pranje
      -za lakše raščešljavanje
      -za farbanu kosu
      -za oštećenu kosu
      -protiv opadanja kose
      -protiv peruti
      Nadam se da neki nisam izostavila. Postoje još i balzami i maske za kosu, takođe su hvaljene :)

      Delete
    2. Hvala ti, moracu da ih probam :)

      Delete
  2. :o
    I need this in my life! :D
    Odlicna recenzija!
    Mislim kad potrosim ovaj sto trenutno koristim da cu ici odmah da kupim taj sampon, ali druge vrste. :D Moja kosa je tanka, lako se mrsi i delimicno ostecena, bez volumena... :/ ( jednom recju "fuj" ) Nadam se da ce mi biti sampon od pomoci. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam čekala da potrošim onaj koji sam imala jer mi je kupatilo već prepuno nekih gluposti, samo mi je falio ovaj litarski :D Na kraju je ispalo da sve ostalo iz kupatila mogu da bacim, jer mi ovaj šampon zamenjuje i balzam i masku.. Od kako ga imam, samo njega koristim :)
      Hvala! Drago mi je da sam uspešno dočarala koliko je dobar :D

      Delete
  3. Trenutno koristim velnea matični mleč, ali kupila sam Insight masku za oštećenu kosu i zadovoljna sam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam razmišljala da uzmem baš tu masku, ali sve nešto mislim da će mi dodatno zamastiti kosu.. Dobro me služi Latte :D

      Delete
  4. I ja svaki drugi dan perem kosu zbog masnog temena i baš razmišljam o kupovini šampona tog brenda, al ne bih pomislila da mi treba Antioksidantni...Značilo bi mi i da mi kosa bar ta dva dana deluje lepršavo i čisto...Koliko dugo ga već koristiš? Često se oduševim nečim na prvu loptu, pa posle kratkog vremena vidim da nije to to...a imam još na lageru šampona... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se do sad nije desilo da me šampon oduševi :D Koristim ga već 5 pranja, nije dugo - ali stvarno sam prezadovoljna :)

      Delete
  5. Već dugo razmišljam da ih kupim i nikako. Sad kad vidim i tvoje oduševljenje definitivno uzimam. Različit nam je tip kose skroz, a ja sam razmišljala o ovom istom, dobro je da sam pročitala pre toga kod tebe, samo bi mi falilo još volumena. Mada imam gomilu šampona trenutno, ali još jedan neće da škodi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam Sephora odstranjivač mitesera nakon tvoje recenzije, red bi bio da i ti kupiš Insight :DD Šalu na stranu, čudno mi je da neko gomila šampone.. mislim da nikad u životu nisam imala više od dva u kupatilu :D

      Delete
  6. Super post. A ja bas uzela pre neki dan od koprive, kao ajde da ne koristim vise tu hemiju O.o Daj link od posta gde ste utvrdili da je i to hemija :( Sreca pa imam Serical masku inace ne bih mogla da se ocesljam :D Razmislicu o ovom samponu sigurno, imam vremena dok ne potrosim ovaj :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod Monoklice sam naučila sve što znam - http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/07/odabir-adekvatnog-sampona-za-kosu.html :D
      Serical maska je spas, ali videćeš da ti sa ovim šamponom neće ni trebati :)

      Delete
    2. Daj Boze :) Ja ceo zivot koristim "omeksivace" za kosu, jos dok se nisam ni farbala jer ne mogu da s eocesljam, a ako mi sa ovim samponom ne bude trebala maska (na moju sad plavu, farbanu kosu) ima da ga kupujem ceo zivot :D

      Delete
    3. Pričaj mi o zamršenoj kosi... Bukvalno mi se dešavalo da imam po 5 ČVOROVA u kosi i tako idem ceo dan jer nema šanse da ih razmrsim. Nisam mogla da zamislim pranje bez balzama, čak i ako se odlučim na prirodno sušenje bez fena. Imala sam ispade da samo odsečem jedan pramen koji se zamrsi jer prosto ne mogu više da pondnesem. Dobar mi je Biomelemov balzam, ali Serical Latte ipak za nijansu bolje radi svoj posao. Što se mene tiče - Insight, pa sto praznih mesta, pa ostali šamponi :D

      Delete
  7. Kupila sam sampon,zaista je odlican,mislim da necu da ga menjam dok god postoji na nasem trzistu. Hvala ti puno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je da ti odgovara :*

      Delete
  8. Gde ima da se kupi ovaj sampon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piše u prvoj rečenici posta :D Alexandar cosmetics:

      Serbia
      Beograd - BEO Cosmetics
      Beograd - Black Care (Kiwi Sun)
      Novi Beograd - BEO Cosmetics
      Kragujevac - Minja Cosmetics
      Bačka Palanka - Alexandar Cosmetics
      Kruševac - M Cosmetics d.o.o.
      Leskovac - Cosmetic Shop
      Niš - Cosmetic Shop
      Niš - Fashion Cosmetics
      Novi Sad - Teodora Cosmetics
      Užice - A Cosmetics
      Jagodina - Wiki Cosmetics
      Čačak - Beauty Concept
      Kosovska Mitrovica - Alexandar Cosmetics
      Šabac - A & A Beauty
      Požarevac - Frizer Shop S

      Bosnia and Herzegovina
      Bijeljina - Alexandar Cosmetics

      Montenegro
      Budva - A Cosmetics
      Podgorica - A Cosmetics
      Budva - A-Exclusive Bd

      Romania
      Timisoara - CORASAN S.R.L.

      Slovenia
      Koper - Besima Vukovic S.P.

      Delete
  9. a gde ima da se kupi taj sampon,zainteresovana sam?

    ReplyDelete
  10. Gde ima da se kupi ovaj sampon?

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook