NEGA LICA

LA ROCHE POSAY - EFFACLAR DUO

3:09 PM



Prvobitno je planirano da ovo bude zajednička recenzija za sva tri proizvoda, ali sam odlučila da svakom od njih posvetim zaseban post jer su to zaslužili. Počeću sa EFFACLAR DUO kremom, koju je preporučljivo koristiti u kombinaciji sa LRP termalnom vodom. Cena ove kreme je oko 1500 dinara, ali je u Srbotrade apoteci jeftinija nekih 200-300 dinara.




Ova krema umiruje crvenilo i doprinosi boljem izgledu kože lica. Sprečava nastanak bubuljica, tako da više nema buđenja sa par novih. Kada je bubuljica u početnoj fazi, ako se krema na nju namaže onda se neće dalje razvijati i kroz dan, dva će se potpuno smiriti. Kad se stavlja na postojeće, onda treba oko 3 dana da se zaleči, ali ne ostavlja fleke. Ima lep, blag miris, nanosi se na celo lice.. može ujutru, a može i uveče. Primetila sam i da čisti mitesere.



Kao ni sa jednom kremom protiv bubuljica i nesavršenosti - nemojte preterivati! Ne nanosite je u debelom sloju jer će doći do preteranog isušivanja tretirane regije i lice će početi da vam se peruta i ljušti, pa ćete morati i time da se bavite.



Ovo je slika sa njihovog sajta koja procentualno prikazuje broj zadovoljnih korisnika među kojima sam i ja.



Krema je lagana, malo je ređe teksture pa podseća na gel i bele je boje. Koža je brzo upija, a koža nakon nanošenja ne bude mat, već blistava. 





Ova krema je već dugo na tržištu, da li ste je probale?
Ranije nisam koristila La Roche Posay proizvode, ali sad sam potpuno poludela za njima!

You Might Also Like

12 comments

  1. Koliko pozitivnih recenzija o Effaclaru! Moraću da isprobam u narednom periodu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam poklekla pred mnogobrojnim pozitivnim recenzijama i uopšte nisam pogrešila :)

      Delete
  2. Koristim vec nekoliko nedelja i obozavam je :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Trenutno je testiram, danas je 11 dan. Imala sam veeelike akne, oziljke i crvene fleke koje je ovo cudo uspelo da smiri i stavi pod kontrolu, a videcu do kraja meseca kako ce se pokazati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E sad me kopka ima li neko nešto ružno da kaže za Effaclar duo :D baš mi je drago da ti pomaže, obavezno napiši kako si zadovoljna kad završiš celu tubicu :))

      Delete
  4. E dobro,taman cu je i ja kupiti,mada mi je lice poprilicno smireno,ovih par sedmica(MOZDA JE I BOLJE DA UZMEM TESTER)!! Odavno je gledam,kako li sam ja ovaj post preskocila!! Jel negde u Cacku imaju da se kupe njihovi proizvodi?? Mislim da kod mene ima u samo jednoj apoteci?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš u Liliju svakom.. probaj da nađeš Effaclar +, kažu je da mnogo brže obavi posao :D

      Delete
    2. axa,imacu i to u vidu,hvala na korisnoj inforamaciji!! :)

      Delete
    3. Gde moze da se dobije tester? :)

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook