NOVO

New in #5 (+ Alexandar cosmetics na Vračaru)

11:14 AM

Od početka ove godine sam usporila sa kupovinom kozmetike, a i kad obavim neku manju kupovinu nemam dovoljno proizvoda za post ove vrste. Posvetila sam se trošenju otvorenih proizvoda, tako da uskoro možete očekivati jedan duuugačak post sa potrošenim proizvodima.

Alexandar cosmetics se otvorio na Vračaru (550m2, Vardarska 29) i pošto smo praktično postali komšije, morala sam da odem na otvaranje. Objekat je zaista ogroman, u prizemlju je oprema za kozmetičke i frizerske salone, a na spratu kozmetika i razni alati za ulepšavanje. Na otvaranju je bilo mnoštvo frizera, šminkera i zaposlenih devojaka, svi sa ciljem da pomognu pri odabiru. OVDE pogledajte slike sa otvaranja, da ne stavljam ono što sam ja slikala da se post na oduži (a to možete pogledati OVDE).






Sunđeri za nanošenje tečnog pudera (da se oprobam i u tome) - oko 50 dinara, Alexandar cosmetics



Garnier kremasti dezodorans - oko 250 dinara, Lilly



Balea losion za telo - oko 200 dinara, dm



Ardell DEMI WISPIES trepavice (koje toliko hvale na blogovima i YT) - oko 350 dinara, Alexandar



Palmolive kupka - oko 250 dinara, Lilly



Lilly tečni sapun - 200 dinara, Lilly



Aura koso sečena četka - blizu 500 dinara, Lilly



Cala četkica za hajlajter - oko 350, Alexandar cosmetics



INSIGHT antioksidantni šampon - oko 600 dinara, Alexandar cosmetics



Balea maska za kosu - blizu 300 dinara, dm




Napisala sam samo cene i gde sam kupila proizvode, a najosnovnije možete pročitati tako što kliknete na sliku. Ako vas zanima detaljna recenzija nekog proizvoda ili bilo šta vezano za ovaj post, pišite mi u komentarima.

You Might Also Like

14 comments

  1. zanima me kakav je Balea losion za tijelo ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavljeno na listu, ubrzo će biti reči o njemu :))

      Delete
  2. Jao, jao kakva kupovina :) Jedva cekam recenzije. Sundjercice (koje skoro nikada ne koristim) i palmolive za tusiranje imam. Trepavice si uzela odlicne :) Neces se pokajati, izgledaju skroz prirodno, a oko skroz drugacije :) Jako me interesuju cetkice i ovaj sampon za kosu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod tebe na blogu sam odlučila da ću njih. Sunđerčiće sam danas isprobala i ipak ću se držati četke :D Šampon me je oduševio.. o njemu ću siiigurno pisati uskoro. :*

      Delete
    2. Ja isto izbegavam sunđerčiće, al dobro su mi došli za ombre tj gradient na noktima ;-)
      I ja verujem Milicinoj preporuci za trepuške al nemam sad puno prilike da ih nosam... :-D

      Delete
  3. Sundjere za puder sam koristila baaas dugo i ja sam se skroz navikla na njih, sada sam presla na cetku za nanosenje pudera, tako da ih trenutno ne koristim. Kremasti Garnier antiperspirant je super, ja sam bas zadovoljna njime :) Losion za telo Balea sam koristila, drugi miris, ali to je to :D i mogu reci da je ok, bila sam zadovoljna njime. Ostale proizvode nisam koristila, a najvise mi je paznje privukao sampon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih probam nakon korišćenja raznih četki i kajem se što sam uopšte eksperimentisala. Garnier kao po običaju odlično miriše, a verujem i da će raditi ono za šta služi. Šampon me je, kao što sam već napisala, doslovno ODUŠEVIO! Prvom prilikom pišem o njemu :)

      Delete
    2. Ja od skoro koristim cetku i jos nisam navikla na nju :DDD

      Delete
    3. JA cetku koristim samo za druge, a za sebe prste jer obicno imam 10 ili 15 min da se kompletno nasminkam :D

      Delete
    4. Malopre sam kupila još jedan Garnier antipespirant, eto koliko mi se svideo :) A što se tiče četke, trenutno sam na Blush 32.. Prsti su definitivno najbolje rešenje jer štede proizvod.

      Delete
  4. Lepo si se opremila. Ja cekam i tvoje utiske o samponu, pre no sto ga kupim, a trepavice su mi bas lepe, iako nikad nisam koristila vestacke, sve hocu da kupim svoje "prve" da se vezbam njima, pa da mogu i ja da kazem da sam ih bar jednom nosila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ubrzo će utisci o šamponu, vidim da nema ko nije zainteresovan :D Što se tiče trepavica - počela sam sa onim kineskim od kojih ne možeš da gledaš koliko su nezgodne, pa sam koristila neke Aurine koje su mi bile okej i sad je red na ove Ardell. Lepak mi je takođe Aurin pošto je opšte poznato da se sa onim koji dolazi uz kineske trepavice ne može ništa zalepiti. Tebi veštačke nisu ni potrebne :)

      Delete
    2. Mnogo toga nama (ženama) nije potrebno, ali ajde sad ti to dokaži toj našoj logici da ako su ga izmislili, sigurno nam treba. :))))

      Delete
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook