NEGA LICA

VEOMA ZDRAVA KREMA - hidratantna krema za lice i nova ambalaža kreme za problematičnu kožu

2:44 AM

Post o tri proizvoda (klik) ove kozmetičke kuće se brzo progurao među deset najčitanijih na blogu, javile su se mnoge devojke sa najrazličitijim pitanjima, a u međuvremenu je krema za problematičnu kožu potpuno promeiula ambalažu. U pomenutom postu sam pisala o veoma hidratantnoj kremi, a ovde čitate o njenoj manje agresivnoj zameni. Svima dobro poznata - Lilijeva robna marka.





Krema je zaista kvalitetna i dobro hidrira kožu lica i tela. Na kutiji piše da je pogodna za sve tipove kože, ali da je preporučljiva za masnu, mešovitu i normalnu. Mojoj masnoj koži za nijansu više prija od intenzivne hidratantne, ali je nikako ne nanosim na lice pre šminkanja. Koristim je da nahranim kožu nakon losiona. Iako piše da je pogodna kao podloga za šminku, za moj tip kože to nije dobra ideja. T-zona je toliko sjajna da jedva uspem da je matiram, pa masnom i kombinovanom tipu ne bih preporučila eksperimentisanje. 




Kao njenu najveću vrlinu ističem SASTAV, a kao NAJVEĆU MANU - ROK TRAJANJA! Zaista je mučno kupovati je svakog prvog u mesecu, ali opraštam im zbog veoma pristupačne cene. Sadrži čitavih 50ml i praktično ju je nemoguće potrošiti. 

Evo predloga kako da rešite ovaj "problem" -

Istuširajte se i uradite blagi piling stopala, u debelom sloju namažite ih kremom i uzmite dve kese za zamrzivač u koje ćete smestiti svoja stopala. Preko toga obujte čarape i tako prenoćite. Posle samo jednog tretmana primetićete znatno poboljšanje. Ovo sprovodim jednom nedeljno, a posle samo mesec dana rezultiralo je mekanim petama i nežnom kožom na celim stopalima. Uradite ovo dok još ima vremena, jer je bukvalno nemoguće tretirati ih na ovaj način tokom leta.





Koža je sporo upija, lako se razmazuje i posle svakog meseca imate sasvim finu ambalažu u koju možete istisnuti svoje kremice ako idete negde na put, a ne želite da mislite da li će se nešto prosuti.




NOVA AMBALAŽA KREME ZA PROBLEMATIČNU KOŽU






Meni se MNOOOOGO sviđa kako su ovo rešili, ali upozoravam vas da ne preterujete sa kremom ako ne želite da vam se koža peruta ili ljušti. Nanosila sam je desetak dana ciljano na bubuljice i to u debelom sloju, praktično sam zatrpavala svo to crvenilo i došlo je do preteranog isušivanja tretirane regije.





Kako se vama dopada nova ambalaža?
Ja sam je jedva prepoznala u Liliju!


You Might Also Like

25 comments

  1. O bas lepo izgleda,tubice uvek vise volim,a za ovu hidratantnu jos ne znam sta cu da radim,jer jos nisam nasla neku koja mi bas odgovara za leto!! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidravita krema koja se kupuje u apoteci Kamilica je fenomenalna za leto. Matira masne zone, dobro hidrira, ne ističe suve delove... cena je sjajna - 800 dinara za 50ml (600 za 30). Nanosim je pre šminkanja, sačekam da je koža upije, a onda stavim prajmer.. primetila sam da je prosijavanje odloženo, a krema je tako prijatnog mirisa tako da joj još uvek nisam našla manu :) pisaću o njoj ako želiš :*

      Delete
  2. Pa koliko to kosta ta krema u kutijici kad je zanemarljiva cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 150-200 dinara, čini mi se. Proveriću danas u Liliju, pa ću ažurirati post :)

      Delete
  3. Dopada mi se nova ambalaza kreme za problematicnu kozu, meni ja ta krema spas :D, moracu da uzmem novu, pa cu bas da vidim jel ima neke promene i u strukturi. Dobre su ti slike vidi se promena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam je uzela kad je bila na nekoj akciji za samo 100 dinara, stvarno smešna cena :)
      Hvala ti najlepše!! :))

      Delete
  4. OOO, da li su oni to, kremici za problematicnu kozu, produzili rok?? :D Ili mi se prividja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tri meseca je rok, ako se ne varam nisu ga promenili :D To bi stvarno bilo čudno i malo bi me obilo od kupovine :)

      Delete
    2. Jao, ja videla rok za neotvoren proizvod :D Popustila me koncentracija od silnog ucenja...:) Moram priznati da nisam probala tu kremu, ali me sve vise privlaci, zbog onih dana kada mi lice bukne od silne pojedene cokolade :) Obicno, na bubuljicu stavim pastu za zube (praistorijski metod) i, nekad mi je ujutru zrela za "operaciju", a nekad se samo stisa, pa moram jos koji put da ponovim to sa pastom... :))

      Delete
    3. Cao devojke, slucajno sam naletela na vas :D Potrebna mi je hitna pomoc od vas.... Moja koza lica je nekada suva a nekada masna....u zadnj vreme mi se pojavljuju crveni pecati i na tim mestima mi se peruta koza, naravno to sprecava sminkanje :( Imate li neki savet za mene????? Hvalaaaaaa

      Delete
    4. Koža ti je najverovatnije kombinovana, a ti pečati koje pominješ me baš brinu. Niko od nas nije dermatolog, pa je najbolje da potražiš stručan savet. Ako se radi o flekicama koje ostanu nakon bubuljice, u tom slučaju ti možda i možemo pomoći :) Suve delove lica hidriraš, a masne isto samo sa preparatima koji su namenjeni tom tipu kože da je dodatno ne zamasti. Krema pre pudera je obavezna, kao i čišćenje lica najmanje 2x dnevno. Pomoglo bi kad bi malo bolje opisala te 'pečate'. Ukucaj na Google-u CRVENE FLEKICE OD BUBULJICA, pa vidi da li je to to. Ako nije, trebalo bi da posetiš dermatologa. Pozdrav! :))

      Delete
  5. Upravo sam kupila hidrantnu kremu i na kutiji pise da je rok trajanja dve godine (od 2014-2016.) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za neotvoren proizvod. Od trenutka kad je otvoriš možeš da je koristiš narednih 30 dana i onda pravac kanta :)

      Delete
  6. Cao devojke, moze mala pomoc :D Moja koza je nekada masna a nekada suva....u zadnje vreme mi se pojavljuju crveni pecati i na tim mestima mi se peruta koza :( Jel imate neki savet za mene????

    ReplyDelete
  7. Jedno pitanje. Gde pise da je rok trajanja od otvaranja kreme mesec dana? :D

    ReplyDelete
  8. Danas sam kupila kremu za problematicnu kozu i na tubi ne pise da je rok upotrebe 3 meseca od otvaranja nego samo pise dve godine od proizvodnje.Jesu li joj produzili rok ili....????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema šanse da su joj produžili rok, jer su sve njihove kreme bez veoma štetnih sastojaka koji produžavaju rok upotrebe. Za tu kremu je rok 3 meseca od otvaranja, što nije malo. Problem je sa ovim što traju po mesec. Pozdrav :))

      Delete
    2. Hvala :) Pretpostavila sam, ali me malo zbunilo to sto nema ni na kutiji ni na tubi roka od 3 meseca sto je malo neodgovorno s njihove strane.

      Delete
  9. Da li krema za problematicnu kozu moze da se koristi tokom letnjeg perioda kao nocna krema, zbog vocnih kiselina? A hidrantna sadrzi li vocne kiseline i moze li da se koristi kao dnevna?

    ReplyDelete
  10. Kupila sam ovu hidrantnu kremu,ja imam kombinovanu kozu,pa sad imam i pitanje za sve koji je koriste , da li i vi imate osecaj kad stavite tu kremu da vam kao hladi lice,kao da ima mentol neki u sebi? Meni je tako kada je stavim,bukvalno me podseca na onaj konjski gel kad ga nanesete, a on hladi to mesto.Zanima me da li je to normalno ili meni ne odgovara.

    ReplyDelete
  11. Zdravo devojke imam pitanje.U poslednje dve godine vodim borbu s licem.Koza mi se guli,da bukvalno guli kao kad izgorite na suncu nenormalno i na sve to imam sitne bubuljice,koje je dermatolog opisao kao zakasneli pubertet.Probala sam 300 cuda i na kraju sam isla kod dermatologa i pravili su mi neke kremice koje pomazu samo dok se mazu a onda se sve vrati..-_- Sta biste mi vi preporucili? Hvalaaaa ^_^

    ReplyDelete
  12. cao svima da li krema za problematicnu kozu moze za kombinovanu kozu i masniju t zonu sijam se ko prasac :)))

    ReplyDelete
  13. Kupila sam kremu i nisam sigurna kako se nanosi, zato sto kada se osusi ostaje belo po liu.. Jel moze pomoc?

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook