NEGA LICA

Dr Milojević - HIDRAVITA KREMA

1:07 PM

Ako nemate vremena ili finansijskih sredstava, a želite da koristite proizvode po preporuci doktora Milojevića, uvek možete pozvati apoteku i informisati se kad je on tamo da vam pogleda lice i prepiše terapiju BESPLATNO. Ako vam je hitno potreban savet, pozovite apoteku i svaka zaposlena će biti ljubazna da vam kaže šta misli da je najbolje da koristite (ako umete tačno i detaljno da opišete svoje stanje). Nakon što vam preporuči proizvode, niste u obavezi da ih kupite. Sve što prodaju nije povoljno, ali nije ni skupo. Cene su razumne, a i sami znate koliko je danas, u moru onoga što nam se servira, teško naći nešto što je zaista dobro.


Kremu HIDRAVITA koristim po ko zna koji put. Kupujem je u apoteci KAMILICA u koju obožavam da svraćam pošto su zaposlene veoma stručne i upućene u ono što prodaju. Takođe, ova apoteka RADI I NEDELJOM, što bez obzira na kremu o kojoj pišem može biti korisna informacija. Nalazi se na dve lokacije u Beogradu (kod Kliničkog centra i u Svetogorskoj, detaljnije OVDE). Za one koji ne žive u Beogradu oni vrše slanje proizvoda poštom, ali o tome ne znam puno jer uvek kupujem u apotekama.



Krema dolazi upakovana u čvrstu staklenu teglicu, a ona u kartonsku kutijicu veoma lepog dizajna. Mama i ja je koristimo godinama uz konsultaciju sa Prof. dr. M. Milojevićem, što znači da je mogu koristiti svi uzrasti. Namenjena je za veoma osetljivu i problematičnu masnu kožu sklonoj dehidrataciji. Takođe je pogodna i za negu osetljive, iritirane kože nakon kozmetičkih tretmana ili pilinga. Cene su okvirno:
  •  oko 800 dinara za 50ml
  •  oko 600 dinara za 30ml


Naravno, uvek kupujem veću iz očiglednog razloga. 


Na poleđini ili dnu svakog proizvoda doktora Milojevića zalepljen je papirić sa datumom proizvodnje što je možda malo čudno i neuobičajeno, ali moje poverenje u ove proizvode je potpuno. Krema uvek miriše divno i isto tako deluje na kožu, a po sudeći po datumu proizvodnje - UVEK JE SVEŽA.


Na obodima teglice nalazi se zalepljen debeo celofan koji ima zaštitnu ulogu, a to je uvek plus jer znate da niko nije dirao proizvod pre vas. Moja ljubav prema ovoj kremi počela je kad sam sama sebi SPRŽILA lice isprobavajući razne kreme, pudere, pilinge i slično. Lice mi je bilo upaljeno, negde previše masno, a negde toliko suvo da se koža ljuštila, crvenila je bilo svuda... Ova krema pospešuje revitalizaciju i regeneraciju, umanjuje i posle nekog vremena potpuno uklanja crvenilo i osećaj zatezanja kože (perutanje i ljuštenje odmah zaustavi), a istovremeno kožu hidrira i hrani pa je na dodir veoma glatka i nežna.


Tokom leta krema ume da se malo rastopi i da izgubi na gustini, pa da ne bi postala vodnjikava i neupotrebljiva - moj savet je da je DRŽITE U FRIŽIDERU. Koristim je pre pudera, ali ne kao podlogu, već kao podlogu za podlogu za puder (??!! svašta). Kad je namažem, nekako umislim da imam zaštitni sloj koji mi kožu štiti od podloge, tečnog pudera, bronzera, rumenila, pudera u kamenu, pudera za fiksiranje i matiranje... i tako i bude. Ne budim se sa novim bubuljicama, ten mi je ujednačen, a zbog losiona i sapuna za masnu kožu koji su veoma agresivni i isušuju kožu - ovom kremom održavam hidrataciju.

.

Ovo je zaista dobar proizvod i iskreno ga preporučujem svima koji imaju tip kože
kojem je namenjena. Koristite li šta od Milojevićevih preparata?

You Might Also Like

21 comments

  1. privukao me je tekst baš... stavljam je na listu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fenomenalan proizvod, nećeš zažaliti :D

      Delete
  2. Gledam je u izlogu svakog dana kad zađem iz zgrade i uvek sam se pitala kakva je. :) Zvuči kao nešto što bi mi odgovaralo, tako da ću imati u vidu. Posebno što je Milojević u pitanju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok sam pisala ovaj post mislila sam da neće biti osobe koja je čula za ovu kremu, ali evo te :D Žao mi je što nije popularna, ali verovatno je to zato što se prodaje na samo dva mesta u gradu :)

      Delete
  3. Nikada ne bih ni primetila ovu kremicu, ali tvoj tekst je definitivno prodaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha, kad se čita deluje kao da sam dobila kremu na recenziju od doktora :D drago mi je da sam bila ubedljiva, jer je stvarno kvalitetna

      Delete
  4. Iako nemam tih problema sa kožom, baš si me zainteresovala sa kremicom. A i znam kome ću je preporučiti :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. E blago tebi :P
      usreći nekog sa mojim mukama, verujem da će znati da ceni :D

      Delete
  5. Ova kremica je bas ono sto mi treba! Koza mi je masna, sklona bubuljicama, a opet, dehidrirana o.O Posto mi je koza masna izbegavala sam masne kreme ze hidrataciju, jer bi onda situacija bila jos gora :) Planirala sam da uzmem onu LRP za hidrataciju, ali mislim da je ova kremica bas super, samo ne znam da li se moze naruciti preko interneta, jer nisam iz Bgd-a, a u apotekama u Nišu je nisam vidjala :) Pozz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista priča :D Pozvaću sutra apoteku da se detaljno raspitam oko toga da li šalju, a ako ne onda ću otići ja da ti je uzmem, ta apoteka je 10 minuta od mene :) Javi mi se na FB obavezno! Puno pozdrava :)

      Delete
  6. jedno pitanje: da li imaju mozda nesto i za normalnu kozu sa masnijom T zonom? tacnije, meni samo obrazi budu nekad suvlji, ostalo ok :) hvala unapred, super si! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala na tako brzom odgovoru! volela bih ako bi mogla stvarno da pitas u apoteci, jer ja nisam u srbiji pa nemam tu mogucnost :) ali bih otisla da kupim cim dodjem na leto. nemam problema sa prosijavanjem T zone, tako da opet nisam sigurna koliko je i ova (garnier) krema adekvatna. u svakom slucaju bila bih ti zahvalna ukoliko dobijem odgovor za kremu dr. milojevica. lep pozdrav! :)

      Delete
    2. Ove poplave su me zarobile u stanu, pa čim prođu očekuj odgovor :D apotekarke su stvarno fine i uvek mi je prijatno kad odem!

      Delete
  7. Imam ja pitanje.Imam uzasno masnu kozu i izlaze mi one velike podkozne bubuljice(AIF ih je dosta smirila) ali sam presao nasebamed penu i sapun koji zaista pomazu ali mi dosta zategnu kozu i pece...Pa ako neko ima neki savet ova krema deluje ok...Inace bio sam kod bar 10 dermatologa i svaki me je sve vise unistio.Jedino sto mi je pomoglo jeste AIF(akne inten.formula) i sad seba....imam 32 god.ako je bitno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova krema je isto Dr Milojevićeva i veoma je hidratantna, mislim da bi mogao da je mažeš nakon umivanja. I mene od Sebamed sapuna ponekad malo zateže koža, ali retko kad, jer imam veoma masnu kožu. Onda par dana mažem ovu kremu i posle nema zatezanja. Najbolje bi bilo da zovneš apoteku i zatražiš savet, mada verujem da ne možeš da promašiš sa ovom kremom. Ono što još mogu da ti preporučim: http://leprettiness.blogspot.com/2014/02/veoma-zdrava-krema-pantenol-mast-krema.html. I pantenol i hidratantna krema od VZK su super proizvodi, obrati pažnju. A znam i da Sebamed ima hidratantnu kremu, evo linka - http://apotekaonline.rs/kozmetika/sebamed/sebamed-hidratantna-krema. Razmisli, pitaj još negde, pa odluči. Moj glas ide za Hidravitu. Puno pozdrava!

      Delete
  8. Ukoliko imate probleme sa kozom, ako imate priliku idite na pregled kod Milojevica. Iznenadicete se koliko je strucan i sta sve zna, o sminki, kremama svakoj ponaosob. Taj lik je za mene bio pravo otkrovenje. Smanjio mi je mesecni trosak na kozmetiki bar za tri puta.

    ReplyDelete
  9. Gde mogu da nadjem ovu kremu, osim u Beogradu? U Nisu nema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista ne znam, pozovi apoteku i raspitaj se :)

      Delete
    2. Pitala sam u Nisu, u jednoj od boljih apoteka, rekli su da je nemaju ali da kosta oko 3500 hilj, ostala sam zatecena. Da li je realno?

      Delete
    3. hahahha definitivno nije :D Iscimaj nekoga iz Bga da ti pošalje, a ako se ne snađeš, javi mi se na fb da se dogovorimo da ti pošaljem. Verujem da je apotekarka pomislila da pitas za Acne Intensive Formulu :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook