NEGA LICA

Garnier micelarna (kako me je razočarala)

10:52 AM



Garnier... sa njima imam baš LOVE/HATE odnos jer nekad imaju fenomenalne proizvode, a nekad me toliko razočaraju da se zapitam zašto uopšte kupujem nešto njihovo. Bez prethodno pročitanih recenzija, privučena odnosom CENA-MILILITRAŽA odlučila sam se na kupovinu i pogrešila.

Cena ovog proizvoda je oko 500 dinara za 400ml i mislim da nema osobe koja ne zna da je to DUPLO VIŠE ZA ISTI NOVAC ZA RAZLIKU OD MIXA I LOREAL MICELARNE. Pa kako odoleti? Još sam znala i da Garnier pripada Lorealu, pomislila sam - šta su mogli bitno da promene? A promenili su, na moju žalost.




Ovo mi je već druga bočica. Kako to? Lako! Nisam ni sumnjala na nju, delovala je tako nevino i bezopasno sa ovim rozikastim poklopcem. A onda - strašni deo - ova micelarna voda je na mojoj masnoj koži izazvala groznu iritaciju u vidu milion sitnih upalnih procesa, svraba, crvenila... Skoro mesec dana sam ludela i razmišljala šta je izazvalo takvu reakciju. Sa ciljem da to ustanovim promenila sam sve što sam do tad koristila (od pudera do hidratantne kreme se vratila na provereno) i sistemom eliminacije shvatila da je baš Garnier glavni odgovorni za katastrofu na mom licu. Od tad, više ne posežem sa njom. Trenutno koristim Vichy micelarnu koju sam dobila kao uzorak uz puder i razmišljam šta ću dalje.  

Bilo bi mi mnogo lakše da se ovo završilo kao promašena kupovina i da je propao samo taj potrošen novac. Pošto nemam baš osetljivo lice, bila sam iznenađena reakcijom i odlučila sam da u narednim eksperimentisanjima budem obazrivija. Koža pamti sve naše eksperimente!




Da li ste probale ovu micelarnu?
Kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

30 comments

  1. Da li si probala onu bioderma micelarnu sto smo dobile u Metropolitenu? Ja sam je potrosila vec pola i planiram recenziju kad potrosim celu :) Meni je odlicna, ali sam primetila da kad je koristim svaki dan, malo mi isusi lice... Nema iritacije, svraba, crvenila a lice je ocisceno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, zadovoljna sam, ali mi je zaista preskupa i još kad pomislim na to koliko je u drugim državama jeftinija - odmah razlog više da ne kupim :D Nisam primetila to da isušuje, verovatno zato što mi je masna koža pa je samo vrati u normalu :D Planiraš li ti kupovinu Bioderme?

      Delete
    2. Isti problem :D Stvarno je skupa, ali je bas dobra... Videcu jos sta cu... Citacu jos malo sta devojek pisu po blogovima, a ima sada ponuda, okacila sam na FB, uz svaki kupljen BIODERMA proizvod dobijes tu jednu od 100ml na poklon, sto nije tako lose :D Ove imam jos pola, sinoc sam mami dala da ocisti malo lice... trebalo je da vidis njenu reakciju :D PA OVO JE ODLICNO!!! :D

      Delete
    3. Videla sam, opet mi je žao da dam toliko novca :D Ne znam ni ja šta ću, pratim šta se piše i razmišljam :D

      Delete
  2. Baš me čudi da ti je koža tako reagovala, a nije osetljiva. Ja sam ovu micelarnu kupila jer mi je L'oreal bila skroz bzv i oduševljena sam. Potrošila sam pola bočice i nikakve iritacije mi nije izazvala, a koristim je kao losion na celo lice. Ne znam da li je koristiš kao sredstvo za skidanje šminke ili kao losion, ali ako je ovo drugo, možeš da probaš aktivni kiseonik, ako već nisi. Jeste da misris nije prijatan, ali efekti su neverovatni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam aktivni kiseonik pre neku godinu, ali se ne sećam da je bilo nekog znatnog poboljšanja :D Garnier micelarnu koristim za skidanje šminke, a losion Dr Milojevića... Loreal mi je bila okej, Mixa za nijansu bolja, pa onda Vichy i najbolja Bioderma :D Odlučila sam da napišem ovaj post zato što je SVIMA IZ MOJE OKOLINE (apsolutno svim drugaricama i mami) izazvala iritaciju na koži.. Većina njih godinama koristi iste proizvode za negu lica, pa su lako ustanovile da je ova micelarna uzrok.. Videla sam i kod nekih blogerki da su zadovoljne, ali svima je različita koža, ništa ne znači da pročitaš dok ne probaš... Drago mi je da si napisala ovde da imaš pozitivno iskustvo :))

      Delete
    2. Tek sad videh ovu prepisku i big like za tebe!nikad nisam imala.prpblema sa kozom,nakon porodjaja takodje kupim garnier i dobijem ne osip,nego blagi uzas koji evo vec 3 meseca lecim.jos je pri prvoj vecoj temperaturi,ovw nazovi "voda" dobila miris kamenca i budji.moj lekar se zapanjio sta postavlhaju na trziste pod ovim imenom.pozdrav

      Delete
  3. Au... Sad moram lepo da razmislim o kupovini... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sara sa bloga Beauty and all that stuff ima slične utiske kao ja, pogledaj više ovde - http://saraaleksic.blogspot.com/2014/02/garnier-micelarna-voda-micellar.html
      Što, opet, ne znači da tebi neće odgovarati.. Ko zna :D Mada ja ne bih eksperimentisala da sam na tvom mestu, trebalo mi je mesec i po dana da smirim lice.

      Delete
  4. Garnier micelarna i Lorealova imaju potpuno isti sastav, cudi me onda da ti jedna odgovara, a druga ne. Cak i Vichy ima isti sastav ako izuzmemo parfem i malo pantenola. Bas sam kod sebe uporedjivala sastav te tri micelarne na blogu u recenziji. Meni je odlicna ( imam normalnu kozu ) i nikakav problem mi nije stvorila, imaju je i drugarice, a jednoj koja ima masnu i problematicnu kozu se cak lice malo smirilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snow, čitala sam kod tebe na blogu sve to.. skoro je bio post, ali sam 100% sigurna da je Garnier izazvao katastrofu.. Zbunjuje me i to da 400ml identičnog sastava košta duplo manje nego kod Loreala.. mora da postoji razlog zašto je to tako. Baš mi je drago da tebi odgovara, super bi bilo da i ja nađem neku jeftiniju micelarnu :D
      Sad razmišljam možda loše reaguje u kontaktu sa nekim proizvodom koji je u stalnoj postavci moje nege lica.. Ne znam, nemam drugu ideju. Hvala što si podelila tvoje utiske i ovde :*

      Delete
    2. Ja sam bas htela da kazem da je iritaciju sigurno izazvala kombinacija sa nekim drugim proizvodom,jednostavno ti je takva koza. Nista cudno

      Delete
    3. Verovatno, mada svima u mojoj okolini je koža loše reagovala.. Jednoj drugarici koja je uvek imala besprekoran ten su se pojavile sitne mikrociste po celom licu

      Delete
    4. Ne ,nije u pitanju kombiniranje.ja sam tip koji se gotovo ne sminka,i koji loristi samo blage decije kreme i vichy antirid i to neredovno,jer sam mama koja ne staje od posla.takodje i odnos cena - kvalitet dosta govori.u engleskoj je serija povicena iz prodaje

      Delete
  5. Ju...ja sam pocela nedavno da je koristim... :/
    Zivko i zdravko sam... :)
    Mislim ne smeta mi niti stvara nikakve nezeljene rekcije. Jedino mi smeta sto me peku od doticne oci a dok od Lorealove ne. :/
    Samo pravac kanta! Ako je se nisi vec otarasila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bilo potrebno da potrošim jednu celu kako bih shvatila da mi ne odgovara. Bilo bi odlično da imaš sreće kao Snow da ti odgovara, da ne moraš da bacaš pare na skuplje :)

      Delete
  6. Meni potpuno odgovara,bas sam zadovoljna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa eto, drago mi je da ima devojaka kojima odgovara :))

      Delete
  7. I meni se slična stvar desila, ne toliko drastično jer sam odmah ustanovila da je ona u pitanju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman kad sam pomislila da umišljam, nakon svih ovih pozitivnih komentara - jedan negativan :) Dobro je da si odmah otkrila, ja sam posumnjala na ovu micelarnu nakon tvog posta negde sredinom februara i onda sam je izbacila iz upotrebe. Danas - mesec i po dana nakon što sam prestala da je koristim nisam vratila lice u normalu..

      Delete
  8. Mene zanima, da li si koristila neku micelarnu pre ove, a da si bila zadovoljna? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loreal, Mixa, Vichy - zadovoljna
      Bioderma - prezadovoljna
      :)

      Delete
  9. Stvarno ne znam u cemu je fora,a skoro isti im je sastav ( L'oreal i Garnier).I mene je jako razocarala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam.. mišlenja i iskustva su baš podeljena :/

      Delete
  10. probaj eucerin 3u1, dermatoclean, fenomenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam taj proizvod pre neki dan i zaboravila sam kasnije da pogledam iskustva po blogovima, sad ću da pretražim sve :)) Hvala na predlogu!

      Delete
  11. Ova micelarna nije za masnu kozu, ja koristim garnier pure micelarnu (plavi poklopac) i zadovoljna sam, jer i ja imam masnu kzu i nikad ne verujem proizvodima na kojima pise za sve tipove koze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne bih generalizovala jer postoji dosta proizvoda koji su namenjeni svim tipovima, a savršeno mi odgovaraju.. Ta verzija za masnu kožu nije ni stigla u drogerije kad sam kupovala ovu. Svakako ne bih eksperimentisala više sa Garnierom, Bioderma i La Roche-Posay su moj izbor :)

      Delete
  12. Isti problem sada imam sa Mixinom micelarnom vodom, sve je bilo super dve nedelje evo sad mi sikocile bubljice svrbi me sve...

    ReplyDelete
  13. Ocigledno sve zavisi od tipa koze, ja sam uzela ovaj proizvod 'na srecu' i mnogo sam zadovoljna, imala sam neke iritacije na kozi, mislim da je mozda bio i lisaj u pitanju, nisam ocekivala da ce biti bas super efekat medjutim mnogo sam zadovoljna. Cak su mi se i te iritacije skroz povukle, koza mi se ne susi kao ranije a ni ne masti na pojedinim mjestima. Ne znam da li si probala Mix mecelarnu, ona mi je takodje imala jako dobar efekat :))

    ReplyDelete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook