četkice za šminkanje

CALA - četkice za šminkanje (cena, namena, upotreba i iskustvo)

2:44 AM


Predstavljam vam svoju kolekciju četkica za šminkanje iz asortimana Alexandar cosmetics-a. Reč je o Blush i CALA četkicama, a u ovom postu pisaću o onim koje su brojčano slabije. Cene su veoma pristupačne, a Alexandar u dosta manjih gradova ima distributere i šalje pakete tako da bilo ko može da ih poseduje. Pored toga, ono što ih izdvaja od drugih je kvalitet. Na početku su četkice podsećale na poznate Ecotools, a onda su promenili izgled pa mi se još više dopadaju.



CALA četkice za šminkanje





Uska četkica za senčenje



Uska četkica za senčenje
CENA: 299 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje senke na kapke
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje senke na kapak u unutrašnjim uglovima oka
UKRATKO: jeftina, kupi dosta proizvoda, lako se održava, brzo se suši, ne ispadaju dlačice




Lepezasta četkica za senčenje


CENA: 390 dinara
NAMENJENA ZA: hajlajting i konturing
KAKO JE KORISTIM: za hajlajter
UKRATKO: neočekivano mekana, ne kupi mnogo proizvoda, lako se sa njom rukuje, jednostavno se pere, dlačice pomalo otpadaju, ima futrolu




Četkica za senčenje



CENA: 350 dinara
NAMENJENA ZA: nanošenje boje za oči, senčenje i spajanje boja
KAKO JE KORISTIM: za nanošenje i razmazivanje baze za senku
UKRATKO: nije pogodna za nanošenje senke, dobra je za nanošenje korektora na veće površine, teško se pere, dlačice nikad ne otpadaju





Četkica za obrve - Kosa



CENA: 250 dinara
NAMENJENA ZA: popunjavanje obrva senkom
KAKO JE KORISTIM: uglavnom za gel ajlajner, mada ponekad i za obrve
UKRATKO: idealna za gel ajlajnere i kremaste olovke, precizna, tanka, nema dlačica koje štrče, lako se pere i brzo suši, jeftina, ne otpadaju joj dlačice







Da li vam se sviđa način na koji sam prestavila četkice?
Sledeće na redu su PREpopularne Blush!
Ako mislite da neke informacije fale ili želite detaljniju priču o nekoj od četkica, pišite mi!

You Might Also Like

8 comments

  1. Vidim da si za veoma kratko vreme napravila kolekciju ♥ Super su cetkice, i super recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvu sam kupila pre 6 meseci, tako da i nije baš kratko vreme ili meni deluje dugo jer ih želim SVE :D
      Hvala ti♥

      Delete
  2. I ja sam se iznezadila sto se CALA cetkica tice, taj kvalitet za tu cenu ne treba propustiti i stvarno im ne otpadaju dlacice (od cega ospice dobijam kada vidim). Ja imam tu za senku koju i ti imas i nju koristim isto gde i ti, takodje kad treba da stavim tamniju senku u uglove i pregib oka kao i na donjem kapku prema unutrasnjem uglu oka kad stavljam svetlu senku. imam i onu za blendiranje i mogu ti reci da je koristim cesce nego blush za blendiranje (vise mi je legla). Tu stavi sledecu na spisak, neces se pokajati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su za nijansu bolje od BLUSH, mada su do skoro se samo nekoliko moglo kupiti.. sad kad imaju novi dizajn ima ih baš dosta :) Sigurno se neću zaustaviti na ove 4. Sad ću da se podsetim na koji tačno za blendanje misliš, jer ih ima nekoliko :D Kupujem sigurno!

      Delete
  3. Blush cetkica nikad dosta.. :) I, Caline su dobre, ne zna se koje su bolje ;) Moja Blush 14b se malo rascupala (i dalje mi super radi posao) ali, Calina 311 za blend mi je za nijansu bolja, oblik je isti, kao kada sam je kupila (verovatno, zato sto je sinteticka, prirodne dlacice hoce da "pufnu" :D) Ali, favorit je ubedljivo, moja mila i draga, trideset dvojcica!!! :D
    P.S. Jedva cekam da pises o Blush lepoticama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pripremam post, zahteva mnogo vremena jer ih ima baš dosta >.< Jao da, najviše hvaljena 32 :)

      Delete
  4. Zaista cetkica nikada dosta! :) Ja imam par od Blush-a i uglavnom sam jako zadovoljna,a kao sto ti kazes,zelim ih SVE! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni da ponude da biram proizvod ili četkica, uvek bih se opredelila za četkicu :D bez alata nema zanata :D

      Delete

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook